Gå til innhold

Hva må til får å bygge diff-sperre på 2.0l

Ranger emnet


RRS

Anbefalte innlegg

vanlige 2.0i ble også levert med diffbrems,og her kan du flytte over bare klokka, men jeg ambefaler å bytte klokka med stikkakslinger da det i praksis er mindre arbeid!

 

Men du kan også vurdere å sveise sperre, vist det kun er for å ha det ekstra morro på vinteren du ønsker. Det ikke problem i det hele tatt vist du gjør det ordentlig!

(Bare spør vist du lurer på noe ang sveising av sperre eller noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på å ta i fra 2,6 eller 3000 ja, men mulig jeg drar på hugger'n å henter en diff som jeg sveiser å bruker i vinter heller. tengte jo kansje jeg skulle selge bilen til neste år så.

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Mazda 323 83" grevling

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår