drturbo Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Finnes det x-flow topper i VW sitt sortiment som vil passe på en 1.8 dx motor? Toppen til 1.6l fra golf 4/5??? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Finnes det x-flow topper i VW sitt sortiment som vil passe på en 1.8 dx motor? Toppen til 1.6l fra golf 4/5??? Tommy Det stemmer, 1,6 fra firer'n, må sveise igjen litt av en oljekanal. Rune Andre har noen sånne topper liggende. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Noen New Beetle har vel også disse toppene, men med 2,0L og større kanaler/ventiler? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Noen New Beetle har vel også disse toppene, men med 2,0L og større kanaler/ventiler? ikke skyt om jeg tar feil, men jeg ANTAR at toppene er rimelig like med tanke på kanaler og ventiler, toppen jeg har er fra 1.6 og den har like store ventiler som 1.8gti dx/jj motorene. dvs er ikke mye større det er plass til. jeg vurderer å kvitte meg med min x-flow topp + 2L blokka da jeg ikke skal beholde cabrio'n dette skulle inn i. ps, ingen modifisering kreves på toppen om man benytte 2L (3a) blokka. ;) alt nytt ;) brukt, men syrevasket Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hvor mange mynter må jeg ta ut av madrassen for dette da? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 nå har jeg alt brukt noen kr på deler, men antar rundt 7k burde være overkommelig. høres mye ut,men blir fort kr av motor Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 ps, ingen modifisering kreves på toppen om man benytte 2L (3a) blokka. ;) Sikkert også en fordel, ettersom den ekstra oljekanalen visstnok er der fordi disse toppene har hydrauliske løftere (som DX ikke har). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Det er da hydrauliske løftere i dx motoren??? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hvis Dx`n ikke har den extra kanalen,så har den sikkert ikke hyd.løftere. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hmmm dette var rart.Har jeg levet i villfarelse i så mange år??? Har du noen nypolerte revo felger liggende til meg Jon Arne?? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 DX har mekaniske løftere - ingen tvil. Om du ikke har tatt fra hverandre toppen hører du det med en gang på den karakteristiske tikkinga. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Hvor mange mynter må jeg ta ut av madrassen for dette da?Tommy Jeg har også en x-flow tilovers ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg