Gitarsan Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 trenger styling tips til xantia 94 mod. hvor finner man styling til denne typen? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimension Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Sjekk ut BS Bilder Siter Citroën Xantia 2.0l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Briomega Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Hei! Nettopp meldt meg inn på dette forumet også. Har et par tips til Xantia styling. Vil du ha litt hardcore, overdrevet look på bilen, se til Polen. Auto Tuning Zone | Spoilers | Citroen | Xantia Cituning, i England har et pent kit. Dyrt også.. Cituning - Parts Database Beste er faktisk her i Norge. BSbildeler er leverandører for Lester, et italiensk bodykit-firma. BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita Løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xantialover Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Hei. Det er en polsk side som har stying til xantia 94 mod: http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64610860__PND_64610852.html Er ikke så dyrt heller:) og ganske stilig^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Bare, vær så snill, ikke gå i fellen om at "plenty er bra".. Disse bilene blir finest med litt diskret styling :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Som sagt er denne bilen penest med diskre styling. Men Bullshit bildeler har faktisk den peneste stylinga til en god pris. Syns jeg da. Jeg kjøpte faktisk et par øyelokk der i dag :P Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
citroenpowah Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 drit i stylingkit! Bare se å få sota rutene, få på 18tommere og xenon så skal jeg love deg du blir positivt overasaka! Har det selv på bilen min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg