Gå til innhold

Dritbra veier å kjøre på...

Ranger emnet

tahustvedt

Anbefalte innlegg

...for det er jo det man gjør på veier.

mr213.jpg

Var ute og kjørte en tur på søndag. Det er mange bra veier her (indre Troms) hvis man svinger av E6 og utforsker litt. Synd at det er så dårlig asfalt mange steder. Veien på bildet over hadde veldig bra asfalt og vannvittig bra svinger i flere kilometer. :)

Tor Arne

wheels02.gif

Min 3S-GE. SUGEMOTOR!

Hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tahustvedt

...for det er jo det man gjør på veier.

mr213.jpg

Var ute og kjørte en tur på søndag. Det er mange bra veier her (indre Troms) hvis man svinger av E6 og utforsker litt. Synd at det er så dårlig asfalt mange steder. Veien på bildet over hadde veldig bra asfalt og vannvittig bra svinger i flere kilometer. :)

Tor Arne

Haha. phett skilt :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mye brae veier i indre troms kan jeg skrive under på ja.. Da jeg har kjørt der i 1xx km/t (Lovlig !!!!!!) ganske mye.. At det er en del dårlig asfalt kan e å skrive under på.. Da jeg har vel vært med å ødelagt litt sjøl :o Autoværn mangler det å mange plasser (Ikke greit å merke at ene beltet på leo`en tar med seg hele greia) :D

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo er forkortelse for Leopard, som i stridsvognen til det norske forsvar. Når du blir gammel nok, får du kansje litt mere kjennskap til den... ;)

Men jeg kjørte lovlig ja.. Men det var med en hvit volvo 940 turbo.. Som var "unniformert" med Forsvaret.. Å har blålys og sirener :) Utrykningskjøring er morro !!!!!!!!!! :D

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Veien mellom Fetsund og Mysen (snarveien rundt Oslo på vei til Rudskogen) er stedvis underholdende å kjøre også :)

OZzzt zzzz

Gjørte veien fra Festsund brua til grensa til østfoll på ca 15 min i pappas Subaru Impreza 1,6 jeg! :D det var morro !!!!

de veiene utover der om høsten/våren når det er tørt men ikke så mye løv og dritt på trærene er morroe ja !

Lenke til kommentar
Del på andre sider