Hyper Ado Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Heisann. På tide å registrere meg på et forum jeg har lest på lenge. Har jeg gjort noe dumt nå tro?? Fikk plutselig for meg at en MX-5/miata sikkert er en kjekk sommer/leke bil og gikk ut og handlet en på impuls i går... Jeg forsvarer foreløpig kjøpet som min egen 30års bursdagspresang da jeg fyller året på torsdag, samt at jeg fikk den billig og sikkert ikke taper for mye penger om den ikke skulle være det rette for meg. Håper dette forumet er en god plass å finne råd om noe skulle gå galt :) Det jeg vet foreløpig er at kløtsj'en sans må byttes innen ett års tid, diverse foringer er slitt (sikkert normal) samt at den bør få seg en ny "kalesje" om det plutselig skulle komme på å regne når den brukes. Planen er at den blir en sommercruiser med muligheter for litt "inspirert" kjøring innimellom (reve?):) H A Siter VW Passat 2.0 GT stv. 93.mod Mazda Mx-5 1.6 91.mod X - Saab 900 2.0 86.mod *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Får starte med å si gratulerer med dagen da. Hva resten anngår vet jeg pent lite om MX5. Men lykke til. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg