Gå til innhold

Vask bilen uten vann.

Ranger emnet


InFlames

Anbefalte innlegg

Har prøvet lidt af hvert, da jeg er ganske glad i mine biler!

Og har nesten altid, sverget til Turtle`s sine produkter, da jeg mener at de passer bedst, til vores klima, og saltningsgrad.

Mange af de andre produkter, har jeg fået som prøvepakker i mit firma, og ikke været alt for imponeret, når man sammenligner pris og holdbarhet!

 

Fik en prøvepakke af en kompis, som selger det her, og var temmelig skeptisk! men som alt nyt måtte det jo prøves, om ikke annet så for at kunne advare andre, hvis de overvejede at kjøpe det!

 

Min Thunderbird, har store lakkproblemer, pga. af den tidligere ejers garage lakering, og driten setter sig nesten fast i lakken, og det har kostet nogle riper, når jeg har vasket bilen!

 

Men jeg prøvede det her stads, og er blevet glædeligt overrasket!

 

Man sprayer på, tørker med et gammelt håndklæde, og polerer efter med en fnugfri bommuldsklud!

og får en ganske fin og modstandsdygtig overflate!

men som jeg også skriver, så er det lurt å skylle bilen over med vand, for å få sand, og annet grovkornet skit af bilen!

 

så om det er reklame?

Jo, det er det vel. Specielt set med sælgerens øjne!

fra min side, er det bare en konstatering, om at jeg er fornøjet med produktet, og bruker det i øjeblikket, til der kommer noget bedre!

Better to drive an old, slow and dull v8.

Than a brand new ricer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde styrt unna håndklær hvis jeg var deg, så sant de ikke er laget for bil.. Det er ofte en slags "armering" eller hva en skal kalle det inne i håndkledet som gjør det holdbart, og det stoffet er såpass hardt at sannsynligheten for riper er meeget stor. Invister i noen kvalitets microfiber kluter, så ender du opp med et bedre resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan tro hva dere vil, men dette fungerer absolutt.. :) Har sett det i aksjon, og bilen ble like nyvasket som om man skulle ha vasket den med vann og såpe.

 

Du kan selvfølgelig ikke bruke dette etter at du har hatt bilen gjennom ett gjørmebad og 2cm saltsørpe, men dersom det kun er overflatestøv fungerer det aldeles strålende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår