anba89 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en mitsubishi galant gti 1993 modell. Den hadde stått i noen måneder med lite bensin, og etter at jeg fylte på, dauer den hvis jeg ikke gir gass. Den jukser ikke, og hvis jeg tilpasser foten riktig kan den stå på tomgang med 600-700 omdreininger eller noe. Kan også fint dra den på høyere turtall. Men den stopper altså opp hvis jeg ikke har foten på gasspedalen. Hva kan det være? Kan det fungere med sånn kodensfjerner? Eller å stille på noe tomgangs greier? Har den automatisk choke? Har liten peiling på motor:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Kondens.. Men sjekk ut heller på http://www.mitsubishi-klubben.no der er det folk som KAN mitsubishi. Siden du har galant har du enda større sjangs for å få gode svar. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anba89 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Okei, skal prøve det! Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Hvis batteriet har vært frakoblet, eller tomt for strøm, så kan tomgangen bli nullstillet. Kjør varm bilen, og la den stå og putre for seg selv på tomgang uten at du rører gasspedalen i 5-10 min. Da skal det justere seg selv. Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BChris Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 sjekk tomgangsregulatoren din, vask den med startgass eller noe, pleier å hjelpe for min del:P Siter Opel Vectra A 94mod 2.0i 8v (Førstebil) X Yamaha Virago 98mod 125ccm XV (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyJulius Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Regner med at siden han hadde problemet i 2007 så har det vel sikkert ordnet seg nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia02 Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Tråden kan fortsatt være til hjelp for andre med liknende problem. Det kan være bilen går i nødmodus. Mulige feilkilder kan være lambdasonden som må skiftes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg