roysekk Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hei. Har litt lyst å bygge om bilen min fra 2.0 8v til 2.0 16v. kan jeg få det godkjent? hva må jeg evt skifte? er det nok å skifte kun motor å girkasse? eller må jeg skifte bensinpumpe å lednigs nett, bremser osv også? Takker for alle svar:) Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Billigst og enklest å selge den du har, og kjøpe 16v Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysekk Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 jaja. mæn har litt lyst å skru vett:) Siter *Golf 2, 1,6L* *solgt* *Golf 3 GTI* *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg