ole12 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Heisann. Nå har jo mørket kommet for å bli (en stund vertfall) Å tenkte jeg det kunne vert greit me bedre lys. Vertfall det jeg har nå ser jo ikke en j*** dritt. Har Inpro angeleyes me philips lyspærer elendig greier. Så tenkte da på å kjøpe meg et Xenonkit. Noen som har anbefalinger og norske sider som selger til Corrado, evnt butikk. Har hørt Bosch skal være bra da. Men det de selger på xenon-lys.no er det noe å satse på? Ser de har til nesten halv pris. Vertfall 1000kr mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 laga meg til med relè på langlysa. NYDELIG mykje bedre!!:D Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Er ikke langlyse jeg har problem med, det er kjørelysa. Er ikke jeg som lyser veien forran meg, det er bilene som kommer imot meg. Og da er det påtide jeg kjøper meg noe som virkelig fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hvordan pærer er det i Corrado lyktene? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 xenon er tingen:) Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 La opp nye rele til nærlys og til fjærnlys. ca 300% bedre lys nå. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Kjøpte noen dyre phillips pærer på bilextra. Tror jeg betalte 600kr for 4stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Autotune skrev: La opp nye rele til nærlys og til fjærnlys.ca 300% bedre lys nå. 300? oi...ikke rart broderen syntes lysa på bilen min var dårlige. trodde lyktespoileren var den eneste synderen. tenkte egentlig å sette på et par 1000-metringer. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 blir veldig god forskjell med xenon, anbefaler deg det sterkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Xenon er bra, men kan få bot for xenonbruk uten automatisk nivåregulering av lysa. Kjøpte relekit på Bilextra, og brukte originalstikka som styrestrøm. Med fjernlys, før relemontering hadde jeg ca 2V spenningsfall, og nå knappe 0.5V. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 ole12 skrev: Kjøpte noen dyre phillips pærer på bilextra. Tror jeg betalte 600kr for 4stk. Philips X-treme power du har kjøpt? Bør montere relesett som nevnt flere ganger. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Hvordan gjør man det? Noen som kan mekke en how-to-tråd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Kjøp rele på biltema. Dobbeltrelé lukket. 40 A Art Nr.42-145 59,90 kr Du må klippe over ledningen til nær og fjernlys. Slik at det blir 4 løse stumper. Så klemmer du kabelsko på de. 30 på rele til + på batteri. 87 på rele til kabel inn til lykt. 86 på rele til kabel inn på bryter. 85 på rele til jord. Husk å sette en sikring på pluss kabelen ;) Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Eller du kan bruke kabelsko med flatstikk, så slipper du å klippe det originale nettet. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Fikk ikke gjort det på min. Kontakta går på lykta og ikke pæra på min. Så jeg fikk ikke gjort det på noen annen måte. Uansett så er det en gammel bil så det har ikke så mye å si om man klipper i det orginale ledningsnettet :P Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg