ole12 Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Har fått montert opp xenon-lys på kjørelysa. Resultatet ble heeelt sykt. Hadde aldri forvente så hvit og så myyye lys. Endelig kan jeg slappe av når jeg kjører når det er mørkt ute:) Men en ting jeg ikke forstår. Det lyser ikke noe spesielt langt. Lysa stopper opp ca. 10m frem. Men ser blå-kjæret (eller hvordan det skriver eller heter:P) i enden av "lyset". Men det lyser enormt på sidene. Når jeg kjører i trange gater, så lyser jo veggene nesten helt på toppen jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Grunnen til at det ikke lyser langt, er at lyktene ikke er bygd for Xenon, og lysbildet dermed blir litt annerledes enn biler levert orginalt med Xenon Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Ja tenkte meg nesten det var lyktene. For vel snart investere i noen orginale Corrado-lykter og H4 Bi-xenon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 hmmm..kan KANSKJE hjelpe til med originale lykter. Broderen kjøpte seg angeleyes lykter, og har dermed et sett med originale lykter liggende. Kan alltids gå over de og se om de er i grei stand? Tror faktisk ett lykteglass var gåent.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Er ikke noe stress å få tak i org. lykter. men pointe er: jeg har nye front lykter, og splitter nye xenonlys. Har ikke mye lyst å kjøpe "nye" front lykter igjen og så kjøpe xenon til de igjen:S Men takk for det uansett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 du skal ikke ha bi-xenon på de orginale corrado lyktene. Er h4 til nærlys, og h3 til fjernlys. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg