Marius__ Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 er det noen som vet om pioneer har garanti på serienr til spillern? jeg finner nemlig ikke kvitteringen på spillern min så er litt ute å kjører her for den er nemlig litt uvillig for tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Kor henne kjøpte du spilleren? Kan godt hende butikken du kjøpte den av, kan hjelpe deg. Eg trur ikkje at det er vanligt å registrere serienummeret ved salg Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 kjøpte den på en bilstereo sjappe som ligger på ryen. husker ikke hva dem heter en gang og aner ikke om de ligger der lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Det er ingen garanti på spilleren, men det er 5 års reklamasjonsrett, så er den ikke eldre enn det så skal de kunne hjelpe deg å reparere den. Såfremt ikke feilen er selvforskyldt. Få butikker registrerer serienummer, men alle importører gjør det. Så ta en telefon til pioneer og spør de om hvor du kan sende spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Du kan og dra dit du kjøpte den. Fleste i dag lagerer info. ta med serienummret på spilleren. noen ganer kan dette registeres, men neppe. det kan være fordel å huske dato på kjøpet for at de skal grave det opp i systemet Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 fant igjen butikken i dag og fikk vite at 2 års perioden var over. og selger sa samtidig at det kunn var 1 år på drivverket i spiller, hva er dette for noe slags garanti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Det er alltid to års garanti på noe du kjøper, så her snakker selgeren piss. Kan tenke meg du har fem års reklamasjonstid på den. Dersom selgeren kommer med noe som "Nei, det har ikke vi i butikken vår", snakker han piss igjen. Reklamasjonstid er lovfestet ut i fra forventet levetid på produktet, vanligvis to, tre eller fem år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Er nok 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett på spilleren din. Jobber som service ansvarlig i et firma som selger mye pioneer produkter. =) Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 vet ikke garanti på spilleren. DET setter levrandøren uavhengig. Norske lover sier derimot at du har reklamasjonstid på 2år. Dersom varen er ment for en levetid utover 2år strekkes denne til 5år. En garanti er KUN en garanti dersom levrandøren gir bedre betingelser utover hva som dekkes i reklamasjonen. Jmf forbrukerkjøpsloven. Så gå tilbake og si; Ja garantien er gått ut på dato, men denne gjenstanden er ment å vare lengre enn 2 år, noe som gir meg rett til 5 års reklamasjonsrett. Så jeg vil gjerne ha denne spilleren fikset. Edit: staviser. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg