ExvaliBuR Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Har et lite finurlig spørsmål om noen har et ekstra lysbryter"panel" som ikke trengs til Omega B som har knapp for tåkelys fremme og bak? Og som selvfølgelig fungerer ;) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 jaså har du bygd om til tåkelys foran :) få se litt bilder av hvordan Oda ser ut nå da:) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hehe, savnet meg/"henne" altså? Har ikke gjort så utrolig mye, og det er ikke tåkelys. ;) Vil vel nesten si at jeg ikke har hatt tid til å pleie henne så godt, det som er skjedd er vel bytte av dempere og fjører forran og bak, og ekstralys. Skal se om jeg får klemt opp noen bilder av henne iløpet av dagen i dag eller imorgen =) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 De har på opel-deler.no Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Har savnet begge ja ;) Jeg kan skaffe deg en slik boks. tror jeg. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 magnul: Takker for tips, men hadde tenkt litt billigere enn over 1000,- for en bryter, trenger jo ikke ny heller ;) Sæther: Hehe, hatt mye å farte med, men burde bli bedre tid til bil og forum nå snart =) Hvis du hadde giddi å sjekka etter om du har en slik en tilgjengelig så hadde det vært superflott! =) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 magnul: Takker for tips, men hadde tenkt litt billigere enn over 1000,- for en bryter, trenger jo ikke ny heller ;) Hvis det bare var selve tåkelysbryteren du tenkte på så koster den 250+mva, samt at det lå ute en bruktdel til en hundrings mindre der også. Forresten noen som vet om det går an å bytte pærer i de bryterne, eller om man må kjøpe hele bryteren? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Sæther: Hehe, hatt mye å farte med, men burde bli bedre tid til bil og forum nå snart =) Hvis du hadde giddi å sjekka etter om du har en slik en tilgjengelig så hadde det vært superflott! =) Det skal jeg sjekke vettu, jeg henger mest på OMC.no for tiden jeg da ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg