Gå til innhold

Lysbryter til Omega B

Ranger emnet


ExvaliBuR

Anbefalte innlegg

Har et lite finurlig spørsmål om noen har et ekstra lysbryter"panel" som ikke trengs til Omega B som har knapp for tåkelys fremme og bak? Og som selvfølgelig fungerer ;)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, savnet meg/"henne" altså? Har ikke gjort så utrolig mye, og det er ikke tåkelys. ;)

Vil vel nesten si at jeg ikke har hatt tid til å pleie henne så godt, det som er skjedd er vel bytte av dempere og fjører forran og bak, og ekstralys. Skal se om jeg får klemt opp noen bilder av henne iløpet av dagen i dag eller imorgen =)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magnul: Takker for tips, men hadde tenkt litt billigere enn over 1000,- for en bryter, trenger jo ikke ny heller ;)

 

Sæther: Hehe, hatt mye å farte med, men burde bli bedre tid til bil og forum nå snart =) Hvis du hadde giddi å sjekka etter om du har en slik en tilgjengelig så hadde det vært superflott! =)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magnul: Takker for tips, men hadde tenkt litt billigere enn over 1000,- for en bryter, trenger jo ikke ny heller ;)

 

 

Hvis det bare var selve tåkelysbryteren du tenkte på så koster den 250+mva, samt at det lå ute en bruktdel til en hundrings mindre der også.

 

Forresten noen som vet om det går an å bytte pærer i de bryterne, eller om man må kjøpe hele bryteren?

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sæther: Hehe, hatt mye å farte med, men burde bli bedre tid til bil og forum nå snart =) Hvis du hadde giddi å sjekka etter om du har en slik en tilgjengelig så hadde det vært superflott! =)

 

 

Det skal jeg sjekke vettu, jeg henger mest på OMC.no for tiden jeg da ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår