Gå til innhold

På utkikk etter god "onepoint source" høyttaler;)

Ranger emnet

suicide666

Anbefalte innlegg

Howdy!

Er på utkikk etter en "all in one" type høyttaler, evt. en coax. Den må være 6,5tommer, ikke mer enn 6-7cm dyp og ha ren og klar lyd! Har lyst på flere forslag en de jeg selv kommer med her, og også kommentarer på de nedenfor:

Hertz Hi-Energy serien coax:

HCX165_pianta.jpg&w=120&h=120&page=prod_info

http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_111_175&products_id=756

Morel Pulse/Tempo er også en kandidat:

100305.jpg

Fyr løs;)

Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morel Integra er bedre enn Pulse serien :driving

Morel Integra Ovation XO6

2 veis coaxial

ja, men dog litt over mitt prisomeråde, men du (matador)har vel vært borti pulse serien til Morel før, hvordan vil du si de spiller?

Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men dog litt over mitt prisomeråde, men du (matador)har vel vært borti pulse serien til Morel før, hvordan vil du si de spiller?

Tempo serien spiller like bra som mange dyrere konkurrenter... men det jeg liker best med den serien er hvor behagelige de er å lytte til... så dette er en god budsjet serie som kan forbedres lydmesig etterhver med bedre elektronikk eventuelt med aktiv deling :win

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, hadde bedre tro på Hertz høyttalerne egentlig, men med så god respons på Tempo serien begynner jeg å helle litt mot Morel nå, nei dette er ikke lett når man ikke har annledning til å høre på høyttalerne før man kjøper de :wonder:

Er det kun en kondensator som brukes som delefilter på Tempo høyttalerne? Og er det noen som vet om det er noe delefilter på Hertz Coaxene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veldig lyst på Morel Integra Ovation XO 6 nå, tviler ikke på at det kan være en av verdens beste coaxer, *sikkle,sikkle*

Mr Morel aka. Pål kan ikke gi meg at aldrig så lite "åpne ny butikk tilbud" på disse da?:angelsmili:

Lenke til kommentar
Del på andre sider