Gå til innhold

BMW-biler dreper flest

Ranger emnet

Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke så rart, opelene og volvoene er rett og slett for daue og treige til at det blir farligt :)

ikke vær for stor i kjeften nå. du kan bli lettere skremt ei gang du ypper med feil bil ;)

TIC og T5R motorene kan være meget farlige konkurrenter for mange.

Syntes også det er skuffanes mange 316 og 318 blandt ungdommene nå for tiden. Og det er jo noe fælt late motorer da som må jages hele tiden.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi :)

Du skulle hatt understrek på KAN istedet for meget.

samme med bmw. KAN være farlige. samme greia. Ruller fler 1,6-1,8liters bmwer enn volvoer.

Ikke mange bmwer som holder følge med T5 motorene.

bevist fler ganger.

nyere m3 er største konkurrenten.

gnag på den :P

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget her er jo at statistikk på slike ting bare er idioti.

UNGDOM VIL HA: Billig RWD som ser og drar greit) og da er BMW(+ et par andre merker) selvfølgelig det bilmerket som har flest "dødsulykker" på navnet sitt. Hva så om eldre bmw merker dreper flere en dem nye. HAR NO MED PRISLAPP Å SI (no shit sherlock) :P

ER det samme som om jeg skulle sagt at 5/1000 somaliere voldtar jenter og 10/1000 Kosovo albanere gjør det samme så er kosovo albanerne "værstingene" det blir bare ikke sant uansett hvor mange ganger man ser på det.

:kiss

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes er vel blandt de mest sikre bilene man kan kjøre?

De er blandt de tryggeste jah, men det gjør også at forsikringen er så innihelvettes dyr. Alt er laget for å være mildt mot forgjengere som kan bli truffet og passasjerer i bilen, så reparasjoner av karosseri er kjempedyrt.

Ble ikke sjokkert av de tallene der, ser en del forskjell på de som kjører BMW her i byen og de som kjører andre RWD biler, de med Bmw tørr jeg påstå herjer en del mer.

Kommer kanskje av at en såpass spostslig bil som mange bmw'er er inviterer til litt lek.

Edit; Maxmix, at du kjører Bmw betyr ikke nødvendigvis at du kjører fra alle. Det har seg nemlig slik at ikke alle som har mer power enn en passelat gidder bry seg om at du kjører fortere enn dem og jager.

Nå var selvfølgelig dette ett eksempel og jeg beskylder deg på ingen måte for å være uansvarlig i trafikken, men jeg syntes ett par av inleggene dine her var litt tufs rett og slett.

Volvo T5 blandt annet, i helvette som det går;) Å da sammenligner jeg ikke med 600 hesters Skyline bygget for bane...

Jeg snakker om normale biler på vei og skilt.

Jeg ville ihvertfall aldri latt meg provosere av det hvis en loff bestemte seg for at jeg kjørte for sakte. Å hadde det da stått 316/318 på hekken hadde jeg ledd.:blunk:

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit; Maxmix, at du kjører Bmw betyr ikke nødvendigvis at du kjører fra alle. Det har seg nemlig slik at ikke alle som har mer power enn en passelat gidder bry seg om at du kjører fortere enn dem og jager.

Nå var selvfølgelig dette ett eksempel og jeg beskylder deg på ingen måte for å være uansvarlig i trafikken, men jeg syntes ett par av inleggene dine her var litt tufs rett og slett.

Volvo T5 blandt annet, i helvette som det går;)

Har jeg sagt at jeg kjører fra alle, hvor har du det ifra??

For det var heller ikke poenget mitt. Poenget mitt var at en lengre opp skrev: "er jo litt rart da, både opel og volvo har jo vært blant top når det gjelder ungdoms bil før i tiden, uten å ta livet av allt som kryper og går, er det noe spesielt med disse bmw-sjåførene, kansje?" .

Og da er svaret jeg mente til det, at de to nevnte bilmerkene/ungdomsbilene ikke akkurat er noen fartsmaskiner :)

Og all den snakken om T5 osv, hva har det med gamle ungdommsbiler og gjøre?? Uansett, er igrunn ikke så imponert over den T5 som nevnes så ofte her, synes den har dårlig prestanda til og ha 250 hk, også har den feilhjulstrekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider