Gå til innhold

BMW-biler dreper flest

Ranger emnet

Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

fan er det dere ser i bmwene?

hvorfor akkurat det merket?

hørte fra onkel at det var dyrt å forsikre og i tilegg har dyre deler i tilegg så betaler du endel bare pga det heter bmw.

so hva er det som er positivt med bmw som man ikke kan si er positivt med f.eks Nissan ?

Går langt, god holdbarhet, sportslig samtidig som de er veldig komfortabel, lyden, looken Nevnte jeg RWD?

Omentrent alt av deler man finner er tuv godkjente så i tilleg til at det er de noen av de beste bilene slipper man masse stress og godkjennings styr som man må ijennom med japs.

Ja bmw er dyrere og virker overpriset i forhold til masse andre merker, men det er en grunn til det.

Tja dyr forsikring... betaler i unerkant av 2000 for 325 en min...

2005 Mercedes c180K sport

1992 BMW 325 coupe

1990 Toyota mr2 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går langt, god holdbarhet, sportslig samtidig som de er veldig komfortabel, lyden, looken Nevnte jeg RWD?

Omentrent alt av deler man finner er tuv godkjente så i tilleg til at det er de noen av de beste bilene slipper man masse stress og godkjennings styr som man må ijennom med japs.

Ja bmw er dyrere og virker overpriset i forhold til masse andre merker, men det er en grunn til det.

Tja dyr forsikring... betaler i unerkant av 2000 for 325 en min...

mja dyr forsikring for unge som skal ha bil ettersom merket er kjent for å drepe flest ;/.

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fan er det dere ser i bmwene?

hvorfor akkurat det merket?

hørte fra onkel at det var dyrt å forsikre og i tilegg har dyre deler i tilegg så betaler du endel bare pga det heter bmw.

Dyre deler? Det syns jeg da ikke.

Dyr i forsikring? Det syns jeg heller ikke.

Betaler bare pga. det heter BMW? Nei, det syns jeg ikke. Det er en grunn til at denne er dyrere enn f.eks Nissan. Kvalitet koster. Både Audi og Mercedes er da priset likt, sistnevnte er faktisk priset dyrere enn BMWer.

so hva er det som er positivt med bmw som man ikke kan si er positivt med f.eks Nissan ?

Design, interiør, kvalitet, kjøreegenskaper, bakhjulstrekk, utstyr, motor, komfort, sportslighet ++, trenger jeg si mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kommer aldrig til å skjønne det uansett... ikke verdt å forklare det til han heller...

la gutten kjøre i en Yarris vis han vil

Den var slem :(. Jeg bare spurte uvitende som jeg er og så kommer internett kjekkasene og skyter meg :rockets ?

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo egentlig et helt greit spørsmål da. Jeg er fanatisk når det gjelder bmw'en min. Men når noen spør hva som er så bra med bmw så forteller jeg dem hva jeg mener er bra med nettopp denne produsenten. Jeg biter ikke hodet av dem.

Jeg har kjørt mye rart av nyere VW, Peugeot, opel, osv. men når jeg satt meg i min 94 mod bmw var jeg frelst. Ingenting av det jeg har kjørt tidligere som kan måle seg (selv om jeg har liten effekt) Rett og slett en herlig bil å kjøre.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider