kimmi89 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 hei lurer på om det går an å få fotoboksvarsler på Garmin 350 ? Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jepp! registrer deg på http://www.mygarmin.com . der kan du registrere deg fo ett ås abb. koster 500 kr. Jeg har det på min 350, og har vært veldig fornøyd. men du bør oppdatere den ofte. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 får ikke tak i gratis da ? hehe Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 prøv pocketgpsworld.com vet at de har lagd en 3.parts poi database med rimelig godt oppdaterte fotoboks lokasjoner, i ENGLAND. Siden jeg ikke gidder å bli gratis medlem der fr å sjekke ut om den dekker norge også, så kan heller du gjøre det, hehe. Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Garmin Nüvi 360 Faq & Guide sjekk dette. Det finnes flere "hjemmelagde" fotoboks POI's men denne sies å være den beste. Bla lenger ned på siden. http://oscark.no/gps/index.html Her ligger en beskrivelse av hvordan du legger det inn på gpsen. Husk å si hvordan det gikk da, i tilfelle non søker opp denne tråden senere! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 tusen takk =D da ska jeg se om jeg får det til =) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 gikk det? Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 jeg får nuvi 310 til jul, så da skal jeg også prøve ;) men jeg vet at det går, liste over flere poi's og diskusjon/veiledning rundt emnet kan du finne på gps.no forumet Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 gikk det? vet ikke enda har ikke fått testa det men ska si fra =) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 jeg får nuvi 310 til jul, så da skal jeg også prøve ;)men jeg vet at det går, liste over flere poi's og diskusjon/veiledning rundt emnet kan du finne på gps.no forumet oki takk takk =) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Besøk denne tråden her GPS.no forum -> Fotobokser Norge og Sverige GPI file for Garmin GPS 111107 hvor du nesten helt nederst finner denne linken her http://jo-jo-jo.no-ip.com/garmin/ATK_Scand_v111107_V3.gpi Som du så klart klikker på og laster ned! Denne filen er ferdig "komprimert" til en POI fil, og legges i /Garmin/Poi mappen på din gps. Hvis det ikke finnes noe Poi mappe under Garmin så lager du bare en selv. Sånn, nå har du fotoboksvarsling! Funka fett på min. OBS: Denne filen er ferdig "lagd" og skal ikke overføres som POI via POI loader. Stor takk til Jo på gps.no forumet som har tatt seg tid til å gjøre denne jobben så mye enklere for oss garmin brukere! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 hei, dette var interesant. du som har satt deg litt inn i dette, vet du om jeg kan få denne fotoboksvarslingen på min garmin 250? Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 hei, dette var interesant. du som har satt deg litt inn i dette, vet du om jeg kan få denne fotoboksvarslingen på min garmin 250? det kan du, nøyaktig samme prosedyre! om du ikke har støtte for tale vil den bare si pip istedenfor at ei dame sier "fotoboks, fartsgrensen er x km/t" edit: ops, se siste innleggene i tråden fra gps.no jeg postet her. ser dårlig ut med stemmevarsling :( Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 ok. har prøvd og lese litt der nå, har lastet over en fil til gps`en og skal ut og teste nå snart Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 det virket på de to boksene jeg kjørte forbi i dag i vertfall så regner med at det virker som det skal. fikk en pipe lyd noen hundre meter før boksen pluss en rød warning øverst på skjermen Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg