RaCk Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Få se hva dere kreative sjeler der ute greier å få til. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 her.vennen.min..:D her.har.du.et.forslag.. :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 ZeIn Du er genial når det gjelder photoshop :) lyst til å prøve deg på bilen min og? Ikkeno bodykit, men hvis du kan mekke grill i fronten og lakkere fangeren hadde det vært konge ;) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 :rolleyes: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by ZeIn her.vennen.min..:D her.har.du.et.forslag.. :D Gi meg adr din... jeg spanderer et nytt tastatur på deg! ;) For det virker som om space/ mellomrom tasten din ikke virker... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 HEHE....d.er.riktig.dn.,virker.ikke.::( j,bor.i.danmark... 4900..Nakskov. Violvej.9.......d.er.min,adresse..hehe.:P Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by boXer :rolleyes: :D stilige felger. :D Men ikke på den bilen. :P Zafira kanskje? ;)) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 jeh Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 , Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by ZeIn , Den var mye finere gul. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Ikke mye som er gjort, heller ikke gjort så veldig bra.. Men jeg synes iallefall den er bedre nuh :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Robert - Har det slått deg noe ganger at den vingen er litt firkanta i forhold til resten av bilen. Finnes det ikke noe feite vingern du kan trø på? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Hva med en "Zerrarri" look? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Bauer Hva med en "Zerrarri" look? grøss! Finns det mer effektive måter å ødelegge en 300ZX? Den vingen som er på er jo litt F40 liknende da... synes også den er alt for firkanta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg