Taraldsen Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 hei, lager ei litta post for Blaupunkt Velocity 2Go her!:P Har lenge sett etter en sak som kan gi meg littegranne bassforsterkning til bilen.. ikke noen store greier.. så så jeg denne godsaken til 2500 på autolyd, som jeg også kunne frakte med meg... OG WOW... Den schmallt no så.. ja.. wow.. mener nå jeg da:P en venn av meg betalte nesten d dobbelte for en stor basskasse å amp, å mitt låter jo bedre!!:D.. så... konklusjon: såpass fornøyd at jeg måtte bare ambefale..:thumb Siter ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 lol... godt du er fornøyd da ;) Hvis den låter bedre en suben til kompisen din, så har han enten blitt lurt, eller gjort noe feil under installasjonen sin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taraldsen Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 tok kanskje en smule hardt i... :P men bedre enn forventet=) Siter ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Hvor lenge virker denne på batteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg