Urgolf Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Er nesten ferdig å bygge om en Jetta cl med motor fra Golf gti 8v Men da jeg demonterte det elektriske fra donorbil, kom jeg over en del jeg ikke har sett på noen golf før. Var skrudd fast i motor-rom, og koblet til strømtilførsel via tenning, var for kjapp med demonteringen, så jeg fikk ikke oversikt hvordan den var koblet. Noen som har sett en slik før? Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 transistortenning? ligner iaf Står litt om det i Haynes boka, regner med at det står litt i Bentley også. Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 transistortenning? ligner iaf Står litt om det i Haynes boka, regner med at det står litt i Bentley også. Er ikke transistor tenning, Den ser ikke slik ut på disse bilene Denne her må være ettermontert,da den var skrudd fast i motor-rommet med selvborende skruer, og ledninger rundtom i motor-rom og fram i dashen uten strømpe. Har ni-lest haynes tegningene uten å finne noen sammenheng til denne lure innretningen her Begynner å lure på om det e noe lysforsinkelses greier, da jeg husker den var koblet via alle dørkontaktene i bilen:hvaskjera Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Har du godkjent ombyggingen enda? Er det vanskelig å godkjenne det? Hva har du flyttet over fra donorbil? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Ikke noe stress fra cl til 8v GTi. Min var dette gjort med, og det var godkjent uten større bremser. Dvs. den var godkjent med tromler bak og 5-kroninger foran.... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Har du godkjent ombyggingen enda? Er det vanskelig å godkjenne det?Hva har du flyttet over fra donorbil? Litt OT, men la gå Ikke noe problem det, bare å hive over det man trenger fra donorbil, og skaffe papirer hos Tom Sagerud Enkel og grei ombygging Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Er ikke transistor tenning, Den ser ikke slik ut på disse bileneDenne her må være ettermontert,da den var skrudd fast i motor-rommet med selvborende skruer, og ledninger rundtom i motor-rom og fram i dashen uten strømpe. Har ni-lest haynes tegningene uten å finne noen sammenheng til denne lure innretningen her Begynner å lure på om det e noe lysforsinkelses greier, da jeg husker den var koblet via alle dørkontaktene i bilen:hvaskjera Ja, kanskje det er noe sånt. Prøv å skru den opp og se om det sitter noe kondensator-aktige saker inni der. Ellers er det bare å bruke fantasien til å finne på andre bruksområder. Siden det er BOSCH som er produsent, kan du sikkert grave frem et delenummer og finne ut hva det er ved å søke på nettet. Fortell hva det er da, hvis du finner det ut :D Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 hvis det er lysforsinkelse i taklyset du tenker på så er det montert på det. Cl har ikke sånn orginalt så da er det bare å bytte taklyset. Fra en GL,GTI etc. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Sikker på at det ikke er alarm? Siden den var koblet opp mot alle dørene, og i dashbordet? Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Sentral lås? ikke vet jeg men ett forslag :) lykke til mned å finne ut av det Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hmm, ser ikke ut som om jeg finner skikkelig ut hva den er til, søkte på bosch sine hjemmesider, fant noe lignende, med et avvik på 1 på nummeret så jeg får anta det er det samme Lydsekvens rele? da antar jeg at det ikke er noe å samle på... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg