Kid-A Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Vil bare melde at reportasjen jeg laget om Streetmeet på Ikea da vi cruiset inn til Karl Johan nå endelig publiseres i Autofil-bladet, nr 9 2003, som er ute om ei uke eller to. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Dette blir morro :D Gleder meg jeg.. >Håper på enda flere registrerte medlemmer ;) Jo flere vi er jo bedre Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Kult Kid-A!! :) Jeg ska kjøpe den utgaven. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Fett! Dette har man ventet en stund på nå :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Bra artikkel... Fått med litt forum-alias'r og, tøft thumpsup Meget bra reklame for Bilforumet.net og fremtidige Streetmeet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 tøfft endelig får jeg igjen litt for at jeg valgte å abbonere på bladet pga noe freebie i noe reklame jeg ikke husker hva var engang :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 charaden er midt på :) *kjøre ned på stasjon nå* Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Jeg finner det ikke på noen av mine lokale bensinstasjoner? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Stilig, endelig litt annerkjennelse! MOHAHAHA!! Idag autofil, tomorrow the WORLD! ehh.. kult iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 hvem scanner og legger ut i ok format? :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by marius Jeg finner det ikke på noen av mine lokale bensinstasjoner? Har vel ikke nådd butikkene enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Pudding hvem scanner og legger ut i ok format?:) Ingen håper jeg, pga copyright! Originally posted by boXer Har vel ikke nådd butikkene enda. Abbonentene får det noen dager før butikkene, vet ikke akkurat når det kommer ut i hyllene... Fikk også Bilsport 23 i postkassa i dag, som melder om at det kommer stooor reportasje om Notodden-Supran i neste nummer, nr 24, som er hos abbonnentene om to uker og i bladhyllene om tre uker. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 jeg abbonerer og betaler for autofil da.. så hadde isåfall vært for "eget bruk"? nei jeg har ikke lyst til å ødelegge for noen ved å "stjele" deres arbeid, men det er flere sider blandt annet supramannen store com tingen som har helscannede sider fra f.eks bilsport ute på nett.... men de kan jo ha søkt om det da.. siden sidene er om deres egen bil/prosjekt ting...? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Brudd på copyright forekommer selvsagt overalt i disse internett-tider og er like selvfølgelig umulig å stoppe helt. Men jeg velger likevel å si ifra og informere litt om det (har gjort det her før) for å øke folks respekt for copyright, og her på Bilforumet ser det ut til å ha hjulpet:) Varierer veldig fra blad til blad hvor lett de eventuelt gir tillatelse til å legge ut deres materiale. Uansett er det en stor fordel å spørre først;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Det verste var vel han fyren som det sto om som skrek ANARKI.... :rolleyes: ;) :D KID A: Kunne blitt kult å intervjue han.... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg