Gå til innhold

Streetmeet i Autofil

Ranger emnet

Kid-A

Anbefalte innlegg

Originally posted by Pudding

hvem scanner og legger ut i ok format?:)

Ingen håper jeg, pga copyright!

Originally posted by boXer

Har vel ikke nådd butikkene enda.

Abbonentene får det noen dager før butikkene, vet ikke akkurat når det kommer ut i hyllene...

Fikk også Bilsport 23 i postkassa i dag, som melder om at det kommer stooor reportasje om Notodden-Supran i neste nummer, nr 24, som er hos abbonnentene om to uker og i bladhyllene om tre uker.

post-295-13804852574849_thumb.jpg

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg abbonerer og betaler for autofil da..

så hadde isåfall vært for "eget bruk"?

nei jeg har ikke lyst til å ødelegge for noen ved å "stjele" deres arbeid, men det er flere sider blandt annet supramannen store com tingen som har helscannede sider fra f.eks bilsport ute på nett....

men de kan jo ha søkt om det da.. siden sidene er om deres egen bil/prosjekt ting...?

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudd på copyright forekommer selvsagt overalt i disse internett-tider og er like selvfølgelig umulig å stoppe helt.

Men jeg velger likevel å si ifra og informere litt om det (har gjort det her før) for å øke folks respekt for copyright, og her på Bilforumet ser det ut til å ha hjulpet:)

Varierer veldig fra blad til blad hvor lett de eventuelt gir tillatelse til å legge ut deres materiale. Uansett er det en stor fordel å spørre først;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider