Gå til innhold

MS led 17 lyser i to sek når jeg vrir om tenninga

Ranger emnet


ehrnst

Anbefalte innlegg

som topic sier lyser led17 (vb921) i et par sek når jeg vrir om tenninga, er dette normalt, er litt rett for å svekke coidriveren over tid, har allerede tatt den to ganger.

 

en annen ting er at jeg ikke har turteller i instrumentpanelet, noen som har det problemet og?

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som topic sier lyser led17 (vb921) i et par sek når jeg vrir om tenninga, er dette normalt, er litt rett for å svekke coidriveren over tid, har allerede tatt den to ganger.

 

en annen ting er at jeg ikke har turteller i instrumentpanelet, noen som har det problemet og?

 

Sikker på det er coildriveren du har satt til led17? Høres jo mer ut som bensinpumpa..

 

Orginalturteller mener du? Har du koblet den til da? :)

Kan vel være bimmer turtelleren er litt følsom da, og ikke bare nøyer seg med et signal rett fra coil. Hvordan var den koblet før og hvordan har du kobla nå?

[ Volvo 242 -82 ]

[ Fiat Uno Turbo -86 ]

[ Ford Sierra Cosworth -91 ]

[ Volvo 240 -83 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en gammel LE-jetronic bil, regner med den henter turtallsignal fra den orginale tenningsboksen (som jeg har beholdt) den fungerte en gang i et par sek etter jeg byttet coil, men da begynte ms å resette seg, etter jeg skrudde av bilen var ms fin, men hadde ingen turteller. hehe

 

@bjørn: led17 er satt til "spark a" vet ikke om den har noen innvirkning på bensinpumpa og.

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår