Gå til innhold

Feilmelding..(?)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Får denne meldingen da jeg skal svare på en melding.

Følgende feil oppstod når denne meldingen ble lagt inn:

1. autod has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.

Får hverken forhåndsvist meldingen, eller sendt den!

Heeelp! :uhhmmwhat?:

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her falt jeg litt av lasset.... Utdyp gjerne :)

Det jeg prøver å si da, er at dette forumet er jo såpass stort og interessert blant for generelt.

Og det er mye flinke bil folk her ..

Derfor siden det er så stor interesse innen dette forumet, hvorfor ikke skape et eget forum?

Alla dette forumet, ser man jo igjen på alle slags sider, og er jo et enkelt forum.

Å lage noe mer profil - forum - bil relaterte ting m/m gjør det jo mer spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vbulletin er da fint det. Mente du at alt skulle vært skrevet på norsk i menyene og feilmeldingene?

vbulletin er noe bås som er vanlig på alle sider med forum.

Etter min mening burde man iallefall kunne stille opp med noe litt mer skikkelig enn vbulletin.

Å gjøre denne siden, litt mer interessant og spennende enn bare et enkelt forum.

Tror heller ting går litt lettere hvis man tar litt flere norsktimer :)

Nå er det ikke snakk om norsk/engelsk timer her.

Hvis du bare skal vrenge og vri på det, kan du like godt si deg ferdig med denne tråden, iallefall noe jeg gjør.

For kvernende kverulanter, er jeg lei av.

Dette blir for dumt. Bare dette du har til ditt eget forsvar?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vbulletin er noe bås som er vanlig på alle sider med forum.

Etter min mening burde man iallefall kunne stille opp med noe litt mer skikkelig enn vbulletin.

Å gjøre denne siden, litt mer interessant og spennende enn bare et enkelt forum.

Nå er det ikke snakk om norsk/engelsk timer her.

Hvis du bare skal vrenge og vri på det, kan du like godt si deg ferdig med denne tråden, iallefall noe jeg gjør.

For kvernende kverulanter, er jeg lei av.

Dette blir for dumt. Bare dette du har til ditt eget forsvar?! :)

Er litt usikker på hva du mener, Men er det noe ala sånn som f.eks blink og nettby har? hvor hver enkelt bruker har en profil som har f.eks bilder og litt info om seg selv? med gjestebok og hele pakka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hva du mener, Men er det noe ala sånn som f.eks blink og nettby har? hvor hver enkelt bruker har en profil som har f.eks bilder og litt info om seg selv? med gjestebok og hele pakka?

Det ville i alle fall være en særdeles effektiv metode for å få meg til å slette min brukerkonto her. Dersom det blir en sånn jævla fargerik hippiesjekkelandsby her, med bilder og søppel, tar jeg fart og driter på hele forumet :)

Med andre ord: behold det som det er, så kan herr ActiveX få opprette sitt eget lille forum.

Takk for meg :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke missforstå meg. Tenkte generelt som det allerede er, men bare få det i egen versjon. :)

Det ville i alle fall være en særdeles effektiv metode for å få meg til å slette min brukerkonto her. Dersom det blir en sånn jævla fargerik hippiesjekkelandsby her, med bilder og søppel, tar jeg fart og driter på hele forumet :)

Med andre ord: behold det som det er, så kan herr ActiveX få opprette sitt eget lille forum.

Takk for meg :)

Nei, nei.. Ikke det jeg mener. :P

Mener noe som det allerede er, bare i en egen versjon. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke missforstå meg. Tenkte generelt som det allerede er, men bare få det i egen versjon. :)

Nei, nei.. Ikke det jeg mener. :P

Mener noe som det allerede er, bare i en egen versjon. ;D

Bare lurte på hva du mente jeg. Ikke noe værre enn det. Men var jeg inne på noe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider