Gå til innhold

Feilmelding..(?)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bare lurte på hva du mente jeg. Ikke noe værre enn det. Men var jeg inne på noe ?

Altså.. Det jeg prøver å si, er at vBulletin er jo så original og "kjedelig" i den forstand.

Ettersom dette forumet er så ettertraktet og populært i den forstand, hvorfor ikke bidra med å lage noe som trekker folk?

Nå mener jeg det at det som er nå, er svært rotete. Og for min del, fort å miste kontrollen over bruker innlegg, med mer.

Har selv vært borti det med å lage både spill, hjemmesider, bedriftsider med mer, og for å få optimal ytelse av en bil side, tenker jeg noe mer sånn bil generelt. At man som idag har en profil, bare at man kan kunne ha litt mer valg.

Det å skape noe "unikt" i den forstand er jo noe som pirrer interessen av folk, og så forsker forumet mer. :)

Ser at det er flere og flere store forum med massevis av medlemmer som tar den letteste utveien, ved å benytte seg av et vBulletin forum, som kun yter de generelle standarden.

:)

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Det jeg prøver å si, er at vBulletin er jo så original og "kjedelig" i den forstand.

Ettersom dette forumet er så ettertraktet og populært i den forstand, hvorfor ikke bidra med å lage noe som trekker folk?

Nå mener jeg det at det som er nå, er svært rotete. Og for min del, fort å miste kontrollen over bruker innlegg, med mer.

Har selv vært borti det med å lage både spill, hjemmesider, bedriftsider med mer, og for å få optimal ytelse av en bil side, tenker jeg noe mer sånn bil generelt. At man som idag har en profil, bare at man kan kunne ha litt mer valg.

Det å skape noe "unikt" i den forstand er jo noe som pirrer interessen av folk, og så forsker forumet mer. :)

Ser at det er flere og flere store forum med massevis av medlemmer som tar den letteste utveien, ved å benytte seg av et vBulletin forum, som kun yter de generelle standarden.

Siden du har vært med å lage spill, hjemmesider, osv, så vet du at å lage/drifte en nettside ikke er gratis om man forventer noenlunde kvalitet.

Vi betaler ikke på bilforumet, som er basert på ett godt utprøvd system. Og såvidt jeg har skjønnt, lever på reklame som jeg heller ikke ser så mye til att det er irriterende :)

Mengden informasjon, antall brukere, DET trekker folk, mer enn layouten på en side.

Se på facebook. Siden ser direkte jævli ut, ymse profiler er fyllt med drit som x-ditt, sug datt- poke this, og dra in that.

Det enkle er ofte det beste :)

My 2 cent :)

BMW e36 320i - 92 Mod

[x]Corrado G-60 - 89 Mod

[x]BMW E30 323i -85 Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er god, men vi satser heller på at folk liker innholdet på forumet, ikke hvilket design eller type forum vi bruker.

Jaja.. Jeg som utvikler har iallefall erfart det, at design på en siden har endel å si.

Er jo på samme måte som farge på en bil. Men, så er det jo enkelte som ikke er så skarpe og nøyne på det.

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Jeg som utvikler har iallefall erfart det, at design på en siden har endel å si.

Er jo på samme måte som farge på en bil. Men, så er det jo enkelte som ikke er så skarpe og nøyne på det.

Ikke drit deg ut, da. Makan til skrytepave...

Lag ditt eget bilforum eller klapp igjen :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg spørre hvorfor jeg er "skrytepave" av den grunn?

Sier jo bare det jeg vet utfra hva folk generelt ser etter på en nettside, når det gjelder det meste innen bil/og annet relatert..

Alle som leser mellom linjene ser jo at du sier at du kunne gjort det mye bedre selv. Men nå har flere brukere og administratorer informert deg om at vi er fornøyd med måten det ser ut og fungerer på i dag, så da trenger vi ikke å høre flere ganger at du har erfaring som tilsier at forumet bør være annerledes. Takk :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, i egenskap av/som superbruker og som flyr litt i trappene bak her synes at vBulletin v3.x.x er overlegent alt annet som finnes av forumer der ute. Det er blitt meget strømlinjeformet mtp håndtering av vanskelige forumbrukere, loggføring og generelt vedlikehold. Ta støvsugingen f.eks.; ingen kriker og kroker. Bare runde hjørner.

PS! Jeg vurderer å stenge denne tråden da 1) temaet har skiftet for godt, og 2) Spørsmålet i første innlegg ble besvart allerede i første svar. Mao innlegg #2.

PPS! Er trådstarter sikker på at avataren/bildet sitt er i tråd med dette forumets retningslinjer?

PPPS! Kan ikke trådstarter og temabytter komme opp med et forslag til forum? Enten i form av et Paint-bilde eller en selvstendig, fungerende forummotor som illustrerer hvordan ting skal se ut. Noe sånt.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider