Jomfru søker ridder Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hei :hellothere: Jeg må bare bryte sammen og tilstå med en gang. Jeg er elendig med biler. Har rett og slett no clue. Er det noen her som kan ta på seg et lite oppdrag med denne bilen? Det er en Fiat Punto, årsmodel 2000. Jeg tenkte kanskje å få den retta ut eller kjøpe deler fra huggeri i Sverige? Er helt grønn på dette og tar mer en gjerne mot forslag. Send meg gjerne en pm.:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Lyktestolpe? Brødrene London og Stokstad her i Oslo har mulig deler til deg. Panser og fanger er nok relativt lett å bytte, det blir værre hvis platen lysene sitter festet i er bøyd også (ser sånn ut?). Du får tak i Haynes-manual på Biltema, der står det hvordan du bytter de forskjellige delene. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hei! Ville råde deg til å skrive en mer beskrivende overskrift på tråden din, så slipper du at den blir slettet. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg