Astroholm Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hei. Har lett forgjeves på nettet etter informasjon om Neon. Trenger nye drivakseler, sankket med en hygelig fyr på Autonova i Lørenskog som ga meg delenr. jeg var på jakt etter. Søkte så på nettet igjen å fant delekatalogen :) for 98. Den er på 440 sider i pdf format, kjekt å ha. Hvis flere kunne tenke seg den kan jeg sende den på e-post. Er det bare motoren som er forskjellen mellom 1.8 og 2.0? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hei. Har lett forgjeves på nettet etter informasjon om Neon. Trenger nye drivakseler, sankket med en hygelig fyr på Autonova i Lørenskog som ga meg delenr. jeg var på jakt etter. Søkte så på nettet igjen å fant delekatalogen :) for 98. Den er på 440 sider i pdf format, kjekt å ha. Hvis flere kunne tenke seg den kan jeg sende den på e-post. Er det bare motoren som er forskjellen mellom 1.8 og 2.0? har du chassi nr eller bil nr kan jeg sjekke dette for deg husker det ikke nå i farten. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg