hantler Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 noen som vet hvor mye det er lov å sote rutene i dørene forran? noen som har gjort d og vet hvor mye som er behagelig? blir jo fort litt mørkt kanskje? Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 herregud.. SØK på forumet da.. sikkert 4.000.000 tråder om det allerede.. forran b stolpe er det ikke lov med noen form for film.. ferdig Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Jeg hadde 24% rundtbaut. Fett nok det, blir vandt til det. Ang. lovlig, så er ikke soting på rutene foran lov.. ps. Ta ut rutene når du soter, er mye lettere og blir strøkent.:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 takk til burny og klovnster: jeg er ny her..!! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg