#BMW# Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hei Jeg lurer på om subwooferene tåler mye kulde?? Kan en subwoofer ligge ute i bagasjerommet i bilen om vinteren? Mvh, Tor-O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 går da greit det :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Kan ikke svare deg sånn svart på hvit at jeg sitter her med generelle faktaer. MEN, jeg har da stående 3 forskjellige biler med 2 sett med subber og forsterkere i.. Skal i mine øyner ikke være noe problem. :doh Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Jeg tenkte siden min sub har vært i fjæse i mange måneder.. Og det jeg er redd for er rust. Skrudde opp plexiglasset på min 12" bassreflex kasse i dag. Mvh,:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Har ikke nødvendigvis godt av det men tåler det vell.. Jeg hadde kondens baki en volvo jeg hadde, noe som resulterte i en våt forsterker når det ble plussgrader og isen under lokket forsvant:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Fjøset ?? ja om den ikke var fuktig og dynket i vann så tåler den det . Har vel ikke vært så kaldt her i Nord enda . Bassene taklet Finnmarka i 30minus . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Jeg tenkte siden min sub har vært i fjæse i mange måneder.. Og det jeg er redd for er rust. Skrudde opp plexiglasset på min 12" bassreflex kasse i dag. Mvh,:yodude: RUST? er vel andre ting som tar knekken på en subb før det, men sånn generelt har jeg ikke hatt problemer eller hørt andre som har hatt det pga. kulde. Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Takker for svar.. Min sub var bare kald & våt Men den har det sikkert bedre i varmen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Takker for svar.. Min sub var bare kald & våt Men den har det sikkert bedre i varmen.. det har den helt sikkert! Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Men har selv et par anlegg stående rundt om kring, både fjøs, garasje osv.. Og jeg tar såpass vare på anleggene at jeg tar de inn i huset. Vet aldri her, siden vi har E-16 rett over huset. Reker så mye skrammel etter veiene. Så må ta mine forhåndsregler når det gjelder tyveri osv. Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg