Gå til innhold

Nøkkel borte !!!

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

Har nå mistet nøkklen min!!! har ikke noe reserve nøkkel, tror nøkkelen datt ut mens jeg måkte snø :(

hva kan jeg gjøre mulighet for å få nye nøkkler uten å bytte alt av låser osv ?? !!! trengte bilen sykt nå og nå sliter jeg !!! hell no til kollektiv i morra !

Hjelp :)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk det morsomte her er at jeg faktisk har to like bukser :) la den ene i vasken og den andre i gangen. seff sjekka jeg den i gangen.. klokka 04.00 tenkte jeg faenn,, gikk ned og sjekka lomma i vasken gjett om nøkkelen var der a haha :)

man kan gå til møller og si skiltnummeret sitt / må ha med eier av bilen / den den er registrert på for å få underskrift for godkjent nøkkel.

dette gjorde heldigvis ikke jeg :)

ps! snakka med en nøkkel mann og han sa det er elektronisk nøkkel i min nøkkel WTF !! eneste elektroniske er jo den knappen som lyser for å finne nøkkel hullet haha...

så nå er det bestilt reserve nøkkel <3

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startsperre saken ligger inni plasthodet på nøkkelen din og er ikke større enn ei lita huepille.

Og det å legge om låsene til ny nøkkel er mulig og ikke vanskli for en litt utruset låsesmed. Koster noen kroner, men sånn går det når man mister nøkler.

Det generelt ikke no krise å miste nøkler uten om når situasjonen er en krise da :D

Ha minst to nøkler til hver bil så er det langt billigere.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider