Jon Arne Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hei.. Var innom en butikk idag å hørte på pris på 2k slipe-grunning. 3L grå grunning,1L medium herder og 1L tynner til 2525kr + at jeg må ha pinner,målebeger og filter som sikkert kommer på en 500lapp. Er vel ingen upris dette,eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Kommer helt an på hvilken produsent det er, noen er billige, mens andre velrenomerte merker er mere kostbar Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Kommer ikke på hva produsenten heter,men det er samme grunning som dem bruker på "Stjørdal lakk&karosseri".(vært utplassert der) Er fra en lakk-avdeling i trondheim,kommer heller ikke på navnet dems. Så det er skikkelige varer. Vet du av plasser man får tak i billigere? Å bra kvalitet.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Kan du ikke høre der du var utplassert da? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Kommer ikke på hva produsenten heter,men det er samme grunning som dem bruker på "Stjørdal lakk&karosseri".(vært utplassert der)Er fra en lakk-avdeling i trondheim,kommer heller ikke på navnet dems. Så det er skikkelige varer. Vet du av plasser man får tak i billigere? Å bra kvalitet.. Har ingen aning på hvilket merke dei bruker der, og priser vil jeg ikke uttale meg om, siden jeg betaler helt andre priser enn det vanlige folk betaler over disk, men hør med dei du var utplassert hos, eller med leverandøren dei har Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Ring Aunes Karosserifabrikk på Stjørdal. "Auka" De har rimelig og grei slipegrunning... Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hørte hos de jeg var utplassert hos.. Var helt andre priser ja.. Så den billigste og beste løsningen bli at de lakkerer den:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg