kimbeer Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 litt offtopic men lykke til når du skal kjøre opp =) visste ikke at det var ventetid på sånt jeg....hvertfall ikke når far er kjørelærer...tihi men en modd av baklykter hadde vært på sin plass...sett ett par som "fjerner" øverste delen på en måte. Lyktene er jo delt opp i 3 "etasjer" den øverste vekk og de ser ennå grommere ut =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 litt offtopic men lykke til når du skal kjøre opp =) visste ikke at det var ventetid på sånt jeg....hvertfall ikke når far er kjørelærer...tihi men en modd av baklykter hadde vært på sin plass...sett ett par som "fjerner" øverste delen på en måte. Lyktene er jo delt opp i 3 "etasjer" den øverste vekk og de ser ennå grommere ut =) Takk. (: Ventetid er noe dritt ja. Tok teorien i oktober, og får oppkjøring i slutten av januar. Har vurdert å fjerne øverste del av baklyktene, men det blir litt omfattende mht. blinklys osv. Mint-fargen er en "Euro-ting", ja. "Surf Green" er en del grønnere, min har en del blåskjær i fargen - og under de rette forhold ser den lyseblå ut. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Da var ny felger hentet. Leker med tanken på å polere opp kanten, lakkere eikene og dreie nytt senterdeksel - så har jeg noe å gjøre i vinter òg. Bilde kommer i kveld. Hvordan blir 195/40/16 på 7,5" felg egentlig? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 pixx! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Bilforumet var visst litt fucked i går kveld, men her er i hvert fall bildene: :p De nye ... gromme: http://www.diskusjon.no/index.php?act=attach&type=post&id=194564 Viper-felgene som står på nå ... SMÅ: http://www.diskusjon.no/index.php?act=attach&type=post&id=194565 De som kom med bilen ... grusomme: http://www.diskusjon.no/index.php?act=attach&type=post&id=194566 Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hehe.. men sjekk: Ovalt<3 blitt ei skikkelig vwvortex ludder jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Synes ovalt utblås blir litt for "ris". Har dobbelt utblås nå, men har mest lyst på DTM-potte. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hehe DTM potter harry! neida.. men skal du "smothe" bakfageren? siden du har fjernet den "streken" på framfangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hehe DTM potter harry! neida.. men skal du "smothe" bakfageren? siden du har fjernet den "streken" på framfangeren? Hehe :p Tenkte det, men avventer det litt - siden jeg ikke har bestemt meg for om jeg skal ha helt clean bakluke (skiltinnfelling i fangeren) eller bare fjerne emblem og visker. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 vel jeg liker at bare emblemet og viskeren er fjernet, synes det er mere clean en en helt cleanet bakluke :p mener jeg har lest en forumtråd her der en cleaner bakfangeren sin, meget bra resultat må jeg si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 gjør som på bilen lenger opp. det er pent. med elektrisk åpner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 gjør som på bilen lenger opp. det er pent. med elektrisk åpner. Enig der, er vel kanskje det jeg heller mest mot. Synes dog helt clean luke er pent, når det er innfelling i bakfanger - og ikke bare jallamontert skilt i en eller annen cup-diffusor. :p Så at Performance-café hadde rimelige coilovers fra Koni. *vurdere til våren* Føler jeg må bytte brukernavn, det jeg har nå har jeg hatt siden jeg var "fjortizz" og Skyline og F&F-fan. :/ Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Synes ovalt utblås blir litt for "ris". Har dobbelt utblås nå, men har mest lyst på DTM-potte. :p Skal montere DTM potte selv, så da er du ikke alene :) hehe Syns ikke det er harry i det hele tatt jeg da :op: Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hehe :p Tenkte det, men avventer det litt - siden jeg ikke har bestemt meg for om jeg skal ha helt clean bakluke (skiltinnfelling i fangeren) eller bare fjerne emblem og visker. Jeg personlig ville aldri cleanet bakluka helt, det ser så tomt ut der! Sveis igjen emblemgropa, viskerhullet, og modifiser skiltgropa slik som Tazzen har gjort. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 ah enig der altså, Synes MK3(mk2 også) med gjennsveisa skiltgrop er fittstykt om du ikke har hen helt clean bil da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg