KristianG Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Siden du likevel skal lakkere en del(?) så foreslår jeg at du sveieser igjen gropa bak hvert dørhåndtak, men lar dørhåntakene være der. Gjerne installer fjernstyrt sentrallås og kjøp nye håndtak uten nøkkelhull og lakker de i bilens farge. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Siden du likevel skal lakkere en del(?) så foreslår jeg at du sveieser igjen gropa bak hvert dørhåndtak, men lar dørhåntakene være der. Gjerne installer fjernstyrt sentrallås og kjøp nye håndtak uten nøkkelhull og lakker de i bilens farge. Blir en del lakkering ja: høyre bakskjerm, bakluke, forskjermer, grill, øyelokk og frontfanger + muligens eikene på felgene. Skal kjøpe inn 4 liter lakk og 8,5 liter klarlakk av en på forumet, så kjører jeg på. Vet ikke om jeg skal lakkere dører, da blir det nesten snakk om hellakkering. :p Audi-håndtak er dog utrolig fett, men skulle jeg lakkert dørene hadde jeg òg fjernet sidelistene. Litt mye arbeid når jeg ikke kan sveise. :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hørt at det er et helvette å litt til for å fikse audihåndtak. ( som den vwvortexhorajeger så har jeg lest det der en plass ) men så lurte jeg også på om du bestilte emblemfrie grillen din igjennom tmtuning, og om du fikk den lakkert av dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Her er forresten et bilde der det er gjort slik med dørene som jeg fortalte: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hørt at det er et helvette å litt til for å fikse audihåndtak. ( som den vwvortexhorajeger så har jeg lest det der en plass ) men så lurte jeg også på om du bestilte emblemfrie grillen din igjennom tmtuning, og om du fikk den lakkert av dem? Grillen er produsert av FK, og kostet meg 200 på Gatebil. :) Har lakkert den ett strøk med lakksprøyte, og pusset ned ujevnheter (kjørte med den to måneder ulakkert = steinsprut etc. :p), så den har ikke fått klarlakk enda. Skal bestille en del lakk av en på forumet som skaffer billig, så blir det lakkings rett etter nyttår. Skal man ha Audi-håndtak, må man vel helst skjære bort "recess"-en til de gamle og sveise inn slik plate med ny grop og håndtak. Litt stress for meg, som ikke kan sveise. :p Bakluken skal blir som den i posten over, altså semi clean - har jeg funnet ut. Her ser du hvordan Audi-håndtak fungerer: Audi door handle conversion kits Skulle jeg hellakkert hadde det definitvt vært et alternativ, og da også fjernet sidelistene. :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Damn! Dett frister: Heckklappenverlängerung VW Golf 3 III clean Heckklappe bei eBay.de: Sonstige (endet 15.12.07 21:56:12 MEZ) Må bare finne på en lur måte for å få blinklys. :S Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 hm sett flere golfer med denne løsnigen, men er det ikke like lett å lage en selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 hm sett flere golfer med denne løsnigen, men er det ikke like lett å lage en selv? Jo, sikkert ikke vanskelig hvis man har dreisen på karrosseriplater (noe jeg ikke har :p). Uansett, kom til å tenke på at det ikke er lov til å modifisere baklyktene, blir kanskje litt drøyt å ha en "EU-bakluke" til periodisk kjøretøykontroll? Hehe ... tøft er det uansett. Huff, jeg må slutte å sitte på Ebay: Golf 3 Lederausstattung Weiß 3 Türer bei eBay.de: Innenausstattung (endet 15.12.07 11:37:54 MEZ) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 tøft er det, mener det er en på forumet her som har en lignene løsning. tror navnet hans er " A. Reif" elns. kan finne ut jeg ;) Fant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 koble blinklysa, der ryggelysa er. blir vel godkjent da? om det ikke går ann å ha begge deler i samme. sveis samtidig igjen der "lista" for åpneren sitter og monter dør-popper med knapp. det er penere enn når lista sitter igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 koble blinklysa, der ryggelysa er. blir vel godkjent da? om det ikke går ann å ha begge deler i samme. sveis samtidig igjen der "lista" for åpneren sitter og monter dør-popper med knapp. det er penere enn når lista sitter igjen. Problemet er vel det at lyktene er E-merket i original form, og hvis de blir modfisert faller E-merkingen bort? Har tåkelys bak, noe mulighet for å herje dise om til blinklys? Ryggelys må jeg vel ha, siden de er påbudt? Litt usikker. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 trykka meg akkurat innpå tråden når du posta ^^. les tråden til han A.Reif så står det hva han gjord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 trykka meg akkurat innpå tråden når du posta ^^. les tråden til han A.Reif så står det hva han gjord. Skal sende ham en PM. :p Bestilte 4 liter lakk og 8,5l klarlakk i dag.:yak: Håper å lakkerer rett etter nyttår. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 tøft at du prøver selv, tørr ikke sånn jeg (A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 den brune tre'rn der er strøken, stod parkerkt ved siden av den på siste Vacn treffet på rudskogen.. strøken er den forsåvidt. men appelsin lakk noen steder:( men faen ååå fin ellers! Sorry OT Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg