burnoutking Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 tøft at du prøver selv, tørr ikke sånn jeg (A) Takk Liker å gjøre slikt selv, synes det er gøy med litt småprosjekter. :p Har som sagt bestilt nok lakk til hellakkering (bestilt av top-gun på forumet, koselig kar med koselige priser, anbefales), og kjøpt en brukt Sata-sprøyte (som visstnok skulle være gode greier?) - så jeg kan prøve og feile litt. Har et støvfritt (heeelt støvfritt blir det jo aldri), hvor jeg kan få rundt 25-30 grader temperatur og en grei kompressor som holder til smålakkering. Som dere sikkert vet, kjøpte jeg noen Azev-felger av en kar her på forumet. Den ene var litt kantkjørt, noe jeg visste på forhånd så det var ikke noe stress - så derfor begynte jeg å "restaurere" dem i dag. Pusset bort alle hakk i den polerte delen med grovt papir, og har gått over med litt finere nå (180). Nå har de ingen tegn til kantkjøring, men det er jo en del pusseriper. :p Skal kjøre på med våtpuss og Autosol med pads i løpet av de nærmeste dagene tenkte jeg. Så da blir de gode som nye. Digg med polert kant, og strekk til sommeren. Baklukeprosjektet skjer nok ikke før om noen måneder, til våren - skal til Egypt så da forsvinner noen kronasjer der. Var ikke store updaten dette, men kan ikke gå uten skruing mens jeg venter på lakk og lønn, men nå er det ferie; russekro og øl. :hailvw Good wheel folkens:crazysant: Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Fått ny lakksprøyte nå ... Sata Jet 2000 HVLP-sprøyte. Får lakk til uken regner jeg med, bestilt av Topgun på forumet her. Ellers har det skjedd lite. Oppkjøring på tirsdag, hehe. :p Noen som vet om blinklys fra 90-fangere passer til Golf III (tenker ikke på at de passer i hullene, men at de passer rundt pæresokkelen)? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Ferdig lakkert grill og clean fanger. Skal lakkere det på nytt en gang jeg gidder, klarlakken fikk litt sånn appelsinhud. Fikk også lappen for en uke siden, så har kjørt en del kan man si. Skitten og god på bildet. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Det ble konge ! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Takk Takk. :) Skal også lakkere sidelister og bakfanger (skal cleane den først, og kanskje prøve å støpe en litt mer lakkeringsvennlig leppe som passer litt bedre rundt de dobble utblåsene hmmm ). Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Litt bedre bilde i dagslys: Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Klarte ikke å la være da jeg var på Kvadrat i går. :p Slik min så ut i "gamle dager", bare at min hadde full-texture (sorte fangere helt ned osv.). Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Tastaturet biter ikke folkens. :mat Snart ferdig med å pusse ned felgene, blir snart nye dekk og litt hjulbuemassasje, før sommeren. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Klarte ikke å la være da jeg var på Kvadrat i går. :p Slik min så ut i "gamle dager", bare at min hadde full-texture (sorte fangere helt ned osv.). Flere enn bare meg som liker å parkere med golfer. :P Hvilke felger? speccs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Azev A 7,5x16 ET20 (? litt usikker på innpress). Kjøpte dem av MCbanan her på forumet. :) Parkerer alltid ved siden av VW jeg. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Mata bil =) likte veldig godt simplycitien av den! :) btw det hender at jeg kjører rund på P plassen til jeg finner plass ved siden av VW så jeg kan parke :D wierd vet , men sånn er Vw fans Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 fant denne med min side idag ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hehe ... er tydeligvis ikke alene. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 meen tilbake til tråden din, har du smoothet ut bakfangeren din nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 meen tilbake til tråden din, har du smoothet ut bakfangeren din nå? Dårlig med det gitt, har verken hatt tid eller dinero. Lønna har gått rett til skolebøker, årsavgift, forsikring ++ Skal snart til Egypt en liten tur, så da forsvinner noen tusen der òg ... kommer sterkere tilbake på april-lønna. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg