kaliber Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 fant denne med min side idag ^^ oh scheize!:p du må ta allvore me å senk biln din ja:p ska æ kom på besøk på melhus, tar me black and deckern æ så da bli dein låg tvært;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hmmm .... note to self: Ikke kjøre så fort over fartsdumper ... klarte å slå nedi og få vr6-leppen presset opp "inni" frontfangeren. Måtte skru a hele fangeren, bøye VR6-leppen til normal fasong med varmluftpistol og skru shiten i hop igjen ... hehe. Trenger også nye skvettlapper (de man fester under frontleppa) siden disse gikk til de evige jaktmarker. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Var ute og kjøpte meg en bokhylle i dag.. Fant en flott golf og parkerte ved siden av den. :) Om innlegget er for langt ifra topic, gi meg et vink, så skal jeg slette det. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Var ute og kjøpte meg en bokhylle i dag.. Fant en flott golf og parkerte ved siden av den. :) Om innlegget er for langt ifra topic, gi meg et vink, så skal jeg slette det. dåkk e nu verskele nå raringa å ja:p haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Var ute og kjøpte meg en bokhylle i dag.. Fant en flott golf og parkerte ved siden av den. :) Om innlegget er for langt ifra topic, gi meg et vink, så skal jeg slette det. Pen bil! Må bare lakkere nederste del av grillen. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 God kveld. Skjedd lite her i det siste. Jeg har disponert en annen bil i det siste (Volvo S60), og Golfen har derfor blitt glemt. MEN ... jeg har nå grunnet sidelister, cleanet bakfanger og står nå og tenker på om jeg skal hive meg i det og prøve å lakkere hele bilen. I hvit! Bilder av fangeren kommer i kveld. Vet bare ikke om jeg "tørr" å ta steget, hvis dere skjønner. :p Skal prøve å lakkere bakfangeren i hvit, med den lakken jeg skal bruke, og se hvor bra det blir. Hva tror dere? Har SKIKKELIG lyst. Å sette den bort til en lakkerer blir uaktuelt. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Blir spennende å se hvis du velger å lakere den selv :) jeg veit ikke hvor mye erfaring du har innenfor lakering men.. sleng ut masse bilder da ^^ Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Fikk en åpenbaring i dag, skal lakkere den hvit! Kanskje sort tak òg, men får se. Har litt bedre tid, siden jeg ikke skal kjøre denne bilen til gatebil, så se etter en sølvfarga Volvo S60 i Partycampen. :p Må vente til lønn og feriepenger bare. :) Hvis det blir heeelt jævlig får jeg heller kalle det rat-look. ;p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Har begynt å modifisere originallyktene; jeg har åpnet dem, vasket dem grundig, lagt 2 lag med 5% blanksort i klarlakk på innsiden og skal legge opp dioder langs kanten - slik at jeg får blinklys. Skal handle glassfibermatter og polyester i morgen, slik at jeg får fjernet skiltgropen på fangeren. Få se om jeg begynner å koble tåkelys òg. Lakk blir kjøpt 1. eller 2. juli, og jeg regner med å ha bilen ferdig til 10 juli. :) Da har jeg 2 nesten ubrukte Hella Golf-IV-lykter til salgs, kjørt ca 1000km. :) Kom med bud. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg