Olsen_nissan Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Ja er det noe derer lurer på om elefanter.. så spørr i vei.. Elefant power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Kan elefanten lukte seg selv i bakenden? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Ja, selvfølgelig.. den har jo snabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 hvorfor er alligatorene og krokodillene flate? Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 For de ikke er elefanter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 kan elefanter fly eller har dem flygende forfedre ? Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Elefanter kan bli omkring 4 meter høye og veie mer enn 10 tonn på det meste, men de kan ikke fly.. Med mindre den heter dumbo Dumbo er den fjerde tegnefilmen av Disneys klassikere. Den handler om en elefant som kan fly med ørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iskremmannen Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Elefanter kan bli omkring 4 meter høye og veie mer enn 10 tonn på det meste, men de kan ikke fly.. Med mindre den heter dumbo Dumbo er den fjerde tegnefilmen av Disneys klassikere. Den handler om en elefant som kan fly med ørene. Hva er den største forskjellen på afrikansk og indisk elefant? :3 Siter Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Indisk elefant? Tenker du på asiatisk elefant? Da er den største forskjellen hode/ørene.. den "indiske" (underart av den asiatiske) har små, mens den afrikanske har store. Så er det forskjell på høyde/vekt.. afrikanske savanneelefante er størst Du får afrikansk savanneelefant,afrikansk skogselefant og asiatisk elefant.. Der den afrikanske savanneelefanten er størst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 lever elefanter i anarki? Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Nei, den har en leder/"sjef"(kalles for matriark) som ofte er den elste og største. Matriarken er også normalt det klokeste og mest erfarne dyret i flokken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Ja det er bare å spørre.. Men dere bryr dere kanskje ikke om elefanter dere. :( Run forest, RUN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hvor mange elefanter lever i fangeskap? Kan jeg eie en elefant i Norge? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Kan ikke si noe annet en.. Alt for mange:( De stakkerne blir brukt til alt fra sirkusdyr, til transportdyr i krig osv.. Du kan helt sikkert eie en elefant i norge.. Men du kan ikke ha den her. (lovlig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Er det sant de er redde for mus? Hvis ja hvorfor? Hvor stor er en elefant hjerne? Hva er IQ'en på en elefant? (er det ikke sånn at man må ha IQ over 65 for å sparke en ball og det har vel vi alle sett at de klarer) Hvor lang hukomelse har en elefant? Hvor mange barn kan en elefant føde iløpet av sitt liv? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg