Tombra Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Ett siste spørsmål da olsen: Hvorfor akkurat elefanter? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Elefanter er morsome dyr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 ka ete elefantane då? Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvor langt kan en elefant skyte en banan, og hvorfor er ikke dette noe de gjør hyppig? Mener selvfølgelig med snabelen...den forran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Blader,gress osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvor langt kan en elefant skyte en banan, og hvorfor er ikke dette noe de gjør hyppig?Mener selvfølgelig med snabelen...den forran Elefanter er fredelige dyr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Jeg anser nå denne tråden som "full". De som vil vite mere om elefanter etc. etc. kan joine oss på Freedomain, hvilket er linket i signaturen min, og mere stoff for interresserte finnes også på http://www.elefant.no __________________ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Angående mus og elefanter, mythbusters sjekket dette i afrika, utrolig artig da de fant ut at elefantene ble livredde den lille musa :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg