Gå til innhold

Min Opel Omega:D

Ranger emnet

Burny

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha har liten tro på at du får tilbake det tenne på drevet, men hvordan klarte du det?

Hehe, nei går ikke.. Sjekka istad, nå er bagasjeluka bulka også.. "mista" bilen i en contianer, glemte og sette på brekket:D haha

Nei, det bare ble borte etter litt hærjing:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe funker brekker nå blei jeg overaska! haha hver snill mot den da. tror ikke du får 13k for den ;)

Nei, såklart får jeg ikke det nå lenger.. Kunne fått det når jeg kjøpte den kanskje.. Men ikke nå, hehe.. Lurer på hvor lenge den holder:D Din holdt jo ganske lenge, så bør jo denne gjøre det også:) ps. Vet du om det er mye stress og bytte foringene bak? Blir snart gal av den klunke lyden!

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt stress har jeg hørt. men ser ut som det ikke er noe stress. men men har aldrig gjort, det, sikker på at det ikke er brekket ditt som lager de morsom lydene?? hehe 99% sikkert

Kjøpt Lotus kittet til den og helaker denå bytt motor, du kan få kjøpt min 3.0 når jeg plukker den ut av senatoren for en billig penge og så sveiser du sperre å så finner du en manuel kasse på høggern eller noe sånt og kjører dritten ut av den på rudskogen neste år? ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt stress har jeg hørt. men ser ut som det ikke er noe stress. men men har aldrig gjort, det, sikker på at det ikke er brekket ditt som lager de morsom lydene?? hehe 99% sikkert

Kjøpt Lotus kittet til den og helaker denå bytt motor, du kan få kjøpt min 3.0 når jeg plukker den ut av senatoren for en billig penge og så sveiser du sperre å så finner du en manuel kasse på høggern eller noe sånt og kjører dritten ut av den på rudskogen neste år? ;)

Hehe, mulig! Får se hvor lenge den motoren jeg har holdt først:D Har dessverre på følelsen at den aldri kommer til og gå i stykker:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kommer ikke til å gå stykker nei, c20se bare går og går å går den, men kjøp deg en omega a eller b med servo du, et must spør du meg!

Denne skal bare brukes opp, har begynt og bli vant til det nå:D

Men må si jeg har lyst på en Omega B 2.5 eller MV6 sedan som bruksbil til neste vinter:) Kanskje prøve og finne en fin brukt i tyskland til høsten eller noe:) Hvis ikke gamle bilen din blir lagt ut for salg så;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den bilen skal jeg kjøpe hvis han selger den., den var perfekt! angrer på salget av den i dag fremdeles, hehe driver og prøver og få tak i en 2.5 med manuel sedan igjen som bruksbil,. finner faen ikke bedre bil og kjøre til gibort pris spør du meg,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
haha! :) du er vel heldig om du får 1500kr for den tipper jeg:hmmmmmmmmm:

Haha, er jo skilt på den og eneste som er gærnt er jo girkassa og diffen..

ps. Sveisa du din når den røyk? Si fra hvis du trenger noen deler fra min

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider