Gå til innhold

Prosjekt Polo :) Bildetung tråd...

Ranger emnet

lroedal

Anbefalte innlegg

Tja, det kommer lyd :p Har 2x10"(boxter-element og jallaforsterker) i bagasjen, 2 mellomtoner og 2 diskanter. Skal fikse den opp utvendig først, og så blir innsia shina opp. Personlig er jeg ikke så veldig opptatt av lyd. Liker godt å høre på radio. (+at det er flaut å råne rundt med høy musikk sammen med mamma..)

Liker bilen din godt, jeg!

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Da ble jeg plutselig veldig tiltaksrik, etter at jeg kom fra Rudskogen... :P I dag har jeg montert 10mm spacere fremme, slik at det skal slutte å skrape (hadde 20mm). Har også gått over hele bakdelen på bilen med Meguiars Quik Clay, samt ScratchX på bakfangeren, for å blit kvitt noen småriper som har plaget meg en stund. Borret også hull i torpedoveggen, så nå har jeg ENDELIG fått ordnet strømledningen og turtellerledningen på en skikkelig måte! :) Ellers monterte jeg nettop sideskjørt fra FK også.

Planene for de neste dagene er å finne noen pene matter, da mine desverre er ødelagte. Skal også finne en god løsning på høytalerledningene til dørene (borre her også?), da jeg ikke er fornøyd med hvordan de ligger nå. Har også laget en liten liste med annet småtteri som skal gjøres. Greit å smi når man først føler seg litt tiltaksrik. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å lage det, moro å se andre biler i nærområdet. ;) i dag monterte jeg gamecube og en ypperlig bryter, kan legge ut bilder i morgen. Røk også termostaten, så skal forsøke å bytte denne i morgen....

Stoffet er kjøpt hos Stoff og Stil, tror adressen er stoffogstil.no... Du finner det på Google i alle fall, sendes i oppkrav og koster ikke all verden. :) jegh betalte i alle fall under 500,- og har mer igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider