Gå til innhold

Prosjekt Polo :) Bildetung tråd...

Ranger emnet

lroedal

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg begynt på bagasjerommet også :)

CIMG0441.jpg

Her er bilde av knappen som starter gamecuben min. :)

CIMG0442.jpg

CIMG0445.jpg

CIMG0447.jpg

CIMG0448.jpg

CIMG0450.jpg

CIMG0452.jpg

CIMG0454.jpg

CIMG0455.jpg

CIMG0456.jpg

CIMG0457.jpg

CIMG0458.jpg

CIMG0459.jpg

CIMG0460.jpg

Har lagt gamecuben i ene siderommet i bagasjerommet, skal lage en festeramme til denne på sikt. Begge forsterkerne er montert bak sidedekslene med baksetene (ja, gaffateipen skal fjernes når tec7'n er tørket. :P). Kommer også til å hive ut bilder når jeg er helt ferdig å kople alt slik som det skal koples, samt feste/samle de skikkelig. I utgangspunktet skal det eneste som skal være synlig av anlegget være suben, da den står i hjulbrønnen. :) Her har jeg hevet gulvet rundt suben opp litt, slik at suben ikke står så langt opp av gulvet. Med andre ord er det desto bedre plass til barnevogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, må finne på en unnsyldning på å få nye skilter jeg og.. mine er så gamle og slitte :P hehe

Trengr ingen unnskyldning for å få nye skilt ;) Bare gå på biltilsynet og si du skal ha nye. så får du det i posten, og må levere de gamle :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått på alt av deksler igjen! Eneste ledning som er synlig lengre er boksen på strømledningen til gamecuben, men ledningen er for kort til at den kan gjemmes bak noen av dekslene som passer, så det får bare være! Gidder for øvrig ikke å ta av dekslet nå for å se, men vurderer å sette diskantene inn i dørene, slik at de ikke trenger å stå oppå dashen. Orker kun dette dersom det er plass til å montere Morel-filtrene inni døra også. Akkurat nå ligger de bak teppet foran passasjersetet, slik at de for øvrig ikke er synlig. Men er det noen som vet om det er plass bak der? Filtrene er ganske store...

Kan for øvrig ikke anbefale sotfilm fra Bilxtra. Umulig å få det helt perfekt.. :(

CIMG0470.jpg

CIMG0469.jpg

CIMG0468.jpg

CIMG0467.jpg

CIMG0466.jpg

CIMG0465.jpg

CIMG0464.jpg

CIMG0463.jpg

CIMG0462.jpg

CIMG0461.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilextra filmen er god den.. :) men ruter som er bøyd meir en en vei er ett hælvete uten like og sote. riv av filmen og bjynd på nytt.. :) så har du en varm luft pistol (med juster bar varme) og juster den på rund 100 150 grader, og blås forsiktig på boblene, så skall du sjå det blir bra, går også ann og skjære til filmen, men må dog være forskiktig så du ikkje kappa varme trådane.. eg fikk til bak ruta på en renult etteler anna, men var dritt lei når eg var færdig... var tett før eg bare lakka heile ruta.. :P

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Gjest Iselin1209

Hehe, ille harry bilen din var baki ;) Men det var litt tøft da.. Gleder meg noe så sykt til jeg får råd til lakk og dritt. Men du? Hvordan i svarte lager man en profil med bilder av Poloen min og sånt a? :O Skjønner ikke noe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider