Jonaldo Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Jeg har solgt Playstation og sitter nå med Crashday på laptopen. Kult spill med mange muligheter, men en ting irriterer meg: Alle bilene er svarte! Interiør, grill og lys er normalt. Landskap og baner ser også helt perfekt ut. Har kjøpt vinyl og lakk, men alle bilene er fortsatt svarte.... Noen som har vært borti dette spillet og har en forklaring på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 har dette spillet til pc jeg oxo og hos meg funker det helt fint. har vært borti slike ting før og tror jeg da oppgraderte skjermkortet mitt... prøv dette og om ikke det hjelper så lykke til videre :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hvor får man tak i dette? (: Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 har dette spillet til pc jeg oxo og hos meg funker det helt fint. har vært borti slike ting før og tror jeg da oppgraderte skjermkortet mitt... prøv dette og om ikke det hjelper så lykke til videre :) Oppgrtadere skjermkortet? Gidder da ikke det pga et spill.... Alt annet funker greit på spillet, så tviler litt på at det er skjermkortet som kødder. Andre spill fungerer også perfekt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hvor får man tak i dette? (: Får tak i hva da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Sånn skulle bilen sett ut: Fra http://www.atari.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Sånn har et spill vært hos meg også.. Men det ga seg etter at jeg formaterte. Får lastet ned demo av dette vet jeg.. *host*Google*host* Men,full verson må vel kjøpes? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Spillet.. :p Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Oppdater driverne til skjermkortet,evt directX. Eller se om det er en patch eller noe ute som fikser dette. Er noen spill som har problemer med visse skjermkort.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Sånn har et spill vært hos meg også..Men det ga seg etter at jeg formaterte. Får lastet ned demo av dette vet jeg.. *host*Google*host* Men,full verson må vel kjøpes? Ja det er det som er dumt med spill... At de må kjøpes. Er liksom ikke bare å søke etter det på nettet. Du må nok på jakt(hunt) etter iso.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Da var drivere til skjermkort og prosessor oppdatert. Fikk da opp denne koselige meldingen da jeg prøvde å starte spillet. Har reinnstallert det 2 gabger også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg