Gå til innhold

En liten film fra tiden med RS2'n

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Originally posted by Hersker Hans

Syns jeg hørte det var pga bensinforbruket.. [/quote

Det går ann og kjøre den motoren billig også, faren min klarte og få den ned på 0,89 pr.mil uten att han prøvde på det, men han kjører vel det du kan kalle lite agressivt, personlig har jeg fått den ned på 0,98 eller deromkring.

Men viss du skal ha det morsomt 1,5 og oppover blir det fort ja, men med rs2 er vel drivstoff forbruket det minst viktige igrunn:D

EDIT: bra film foresten kult med litt norsk musikk på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

artig videosnutt.. med tanke på alderen er detta bra.

åå så bra musikkvalg!

respekt!

seriøst mye bra norsk musikk der ute som venter på å brukes..

(velger å ikke kommentere §3 brytende kjøring)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

artig videosnutt.. med tanke på alderen er detta bra.

åå så bra musikkvalg!

respekt!

seriøst mye bra norsk musikk der ute som venter på å brukes..

(velger å ikke kommentere §3 brytende kjøring)

med tanke på alderen? hva mente du med det?

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Frisk kjøring ja.. Må slenge meg på med å rose valget av musikk. Godt å se en bilfilm uten å måtte lide meg gjennom x-antall minutter med billig eurotrance eller 80-talls rock.

Øystein Sunde var morro :D Neste gang bruker du den derre "for jeg har super SS rally GT fastback hardtop sprint"-sangen :D

men legge merke til hvor godt teksten passer med det som skjer i filmen. var fornøyd med det for å si det sånnn. skal garantere dere mer i løpet av vinteren... Film assa

OleC

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

Syns jeg hørte det var pga bensinforbruket.. [/quote

Det går ann og kjøre den motoren billig også, faren min klarte og få den ned på 0,89 pr.mil uten att han prøvde på det, men han kjører vel det du kan kalle lite agressivt, personlig har jeg fått den ned på 0,98 eller deromkring.

Men viss du skal ha det morsomt 1,5 og oppover blir det fort ja, men med rs2 er vel drivstoff forbruket det minst viktige igrunn:D

EDIT: bra film foresten kult med litt norsk musikk på også.

Urqen min går på 0.9, som regel 1.1 når jeg kjører, kjører ikke veldig gris liksom, men jeg bruker den.. 2.0 5e jeg hadde i en audi 80 1984 gikk på 0.75, 2.2 5ejeg satt inn gikk på 0.9, når det er sagt så driter jeg litt i bensinforbruket fordi jeg ikke kjører så mange tusen i året, kjører bl.a ikke til jobben..

Men alikevel syns jeg at jeg hørte at det var grunnen, v6 kan vel ikke bruke noe mindre?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urqen min går på 0.9, som regel 1.1 når jeg kjører

Har du målt den eller ser du på kjørecomputeren?

Jeg ser at min kjørecomputer er noe optimistisk mtp forbruk. :)

Kjører jeg normalt ligger målt forbruk på en drøy liter på mila, men computeren mener at jeg bruker 0.85-0.9

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pellick

Hvorfor ble den egentlig kutta ut? Fordi det var billigere å bruke samme motorene i alle VAG-bilene?

Den var veldig tung med støpejernsblokk, og så er den veldig lang, noe som passet dårlig med designet på fronten på nyere Audi, den ville rett og slett ikke fått plass..

Verre var ikke grunnen egentlig, men en konstruksjon fra 1976 hadde vel kanskje hatt godt av en "oppdatering" hvis den skulle bli brukt mer også..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider