Olsen_nissan Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Noe du lurer på om puddler? Spørr i vei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvordan kunne 2500 japanere tro at de hadde kjøpt seg puddel, når de i virkligheten hadde kjøpt seg et lam? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Er det som som heter puddelelefant? Og hvis det er tilfelle: Er du en slik siden du nå har to teite topicer. (Ok, det var litt morsomt første gangen, men ikke denne gangen.) Hvis det ikke er tilfelle, så har jeg akkurat funnet opp en ny dyrerase. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvorfor må puddeler drite mitt i veien. Lei av å tråkke i bikkjemøkk. :jerkoff: :jerkoff: :jerkoff: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg