carleet Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/02/519926.html noen som har info på hvordan det gikk med de som kjørte.. hvordan bil er det montro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Uff da, håpe det går bra med de. Er vist en Audi... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Skjedde i utgangen av Rælingstunnellen, retning lillestrøm Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3163195.ece Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 däven for en ulykke:S håper det går bra med fålkene som sat i :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Dæven, motor`n ligger et par meter fra bilen d har d smellt greit, håper alt gikk bra med folka.. Bilen er en Audi qoupe quattro, S2/80 Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 nabo'n min sin bil detta:( audi s2 Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 folkene er stabile men hard skadet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Synd at ikke sugekopp er her for å se dette, så han kanskje kunne innsett at grisekjøring ikke bare er ufarlig lek... En ting er i alle fall sikkert, og det er at du skal gå på en rimelig solid smell for at motoren skal løsne og fly flere meter unna bilen... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 syke greier det der! håper det går bra med folkene.. han som falt ut av bilen hadde vel ikke belte på seg, mens de som hadde ble vel klemt igjen inne i det der. da hadde jeg vært for å ikke ha belte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 nabo'n min sin bil detta:( audi s2 vet du noe om de gikk bra med de? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 går "bra" med han ene, men 2 av de er hardt skadet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 han som falt ut av bilen hadde vel ikke belte på seg, mens de som hadde ble vel klemt igjen inne i det der. da hadde jeg vært for å ikke ha belte! Spørs jo hvilken tilstand de er i - han/hun som antageligvis ikke har hatt belte kan jo være mer livstruende skadd enn de som ble fastklemt. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acr Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 er det rart at politiet og bt er strenge mot "bilfolk". her ødelegger vi for oss selv ved og kjøre som idioter. vi skader oss selv og andre. lett og beholde skilt på en litt gammel sporstbil!! iriterer meg grenseløst. kjør med måte på veien, grisekjøring kan utprøves på bane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 :O !! jeg var faktisk ved varemessa på den tia sattan ting nærme skjer.. er visst en venninde av meg som kjenner alle 3 som var i bilen samboer av noe slag i familien... tilstanden er enda uvisst sier hun ! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg