shoorthy Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 driver å kobler opp vanninspruten min om dagen, noen her som veit hvor jeg kan få kjøpt methanol her i norge? evt har noen peil på prisen av det? Siter FIBER-ART.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 bare å kontakte tidligere spritkongen, han har vel kontakter ennå:P Kjøpte det selv på dagligvaren rett over grensa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 driver å kobler opp vanninspruten min om dagen, noen her som veit hvor jeg kan få kjøpt methanol her i norge? evt har noen peil på prisen av det? Prøv malerforretninger. Hvis jeg ikke husker feil, så er det dyrere å fremstille MeOH enn etanol, så da blir prisen.. ehh.. 50kr/L eller noe sånt? Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoorthy Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hmm hadde egentlig tenkt til å blande meth og venn 50/50, men hvis vi snakker literpris på 50kr pr liter så tror jeg det utgår:) får sjekke litt rundt:) Siter FIBER-ART.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tortilla Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hmm hadde egentlig tenkt til å blande meth og venn 50/50, men hvis vi snakker literpris på 50kr pr liter så tror jeg det utgår:) får sjekke litt rundt:) Hvis pointet er å hindre frysing kan du like gjerne bruke rødsprit eller isopropanol.... WM50? Siter '88 Astro 4.3 TBI, '89 Blazer T10 4.3 TBI '00 Spacestar,'95 Spacewagon TD, '98 Spacewagon TD,'65 Volvo L3314N '66 Volvo C202 Pickup,'64 REO M621 '73 John Deere 2020 D,'80 Deutz 6808 D 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg