Gå til innhold

Kjøpt eu ok bil, men fy for en grov mangel jeg fant...

Ranger emnet

ZZTopp

Anbefalte innlegg

Ok, for det første burde du pugge litt rettskrivning. og for det andre..Det med bremseveska var bare et eksempel, skulle prøve å få folk til å forstå at selv om en bil nettop er eu godkjent betyr ikke det nødvendigvis at den er i god stand!

Og sjekking av kokepunkt har jeg aldri sakt er galt, men er ikke noe kontrollpunkt på en PKK!

Det faktum at setninger ikke henger sammen har lite med rettskrivning å gjøre :D

Jeg bare skjønte ikke hvor du ville. Alt ble galt for deg uansett, virket det som. Sjekker de ikke, er det galt. Sjekker de, er det også galt.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, for det første burde du pugge litt rettskrivning. og for det andre..Det med bremseveska var bare et eksempel, skulle prøve å få folk til å forstå at selv om en bil nettop er eu godkjent betyr ikke det nødvendigvis at den er i god stand!

Og sjekking av kokepunkt har jeg aldri sakt er galt, men er ikke noe kontrollpunkt på en PKK!

Du ser kanskje ikke bjelken i ditt eget øye? Bortsett fra det er jeg enig med deg. Gjennomført EU-kontroll er ikke akkurat dokumentasjon på at bilen er i god stand. Jeg vil nesten gå så langt som til å si at dersom selger bruker "EU-godkjent" som et viktig salgsargument er det grunn til å tro at bilen er i dårlig stand.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider