Teeexy Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hadde et lite uhell med min forrige frontspoiler, og lurer på om det er noen som hvet hvor jeg kan få tak i ny i norge? Som er original da.. Har funnet på tmtuning, men står ingenting om hvor mye det vil koste å få den til norge.. utenom frakt og pris på spoileren. Noen som hvet hvor mye totalsummen gjerne vil bli.. Spoileren koster 59usd, også blir det mellom 6.50 - 25 usd i frakt vil jeg tro. Noen som har bestilt dette selv og hvet hvor mye det koster med toll? Håper på et sjapt svar :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 De jeg kjenner som har bestillt fra TM, har betalt ca. 400,- med frakt.Møller tar vel nærmere tusenlappen tror jeg. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimsta Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Eller prøv Norsk Bildelsenter. Kanskje de har en ny til deg..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Tmtuning er nok billigst, jeg bestilte min der. God service og kjapp levering:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 ikke så dyrt hos veng heller tror jeg? kjøpte der jeg hvertfall... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 De koster ca 600,- del nye hos merkeforhandler. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg