Skropelen Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hei. Til sommeren vurderer jeg og invistere i 18, 19" felger, vet jo da at om ikke bilen skal se ut som en suv, at jeg må senke. Så det jeg lurer på er om det holder og bytte fjørene, eller om jeg må ha et senkesett? Og hvor mye kan bilen senkes uten at det vil subbe ? Takker for svar Siter *Audi A4 - B7 2005 *Opel Vectra - A 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvis du har orginalt S-Line understell, så er det genialt å bare montere senkeskåler fremme, billig også;) A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvis du ikke har quattro har du f.eks. Eibach Sportline-fjærer. Disse senker 50 mm foran og 45 mm bak. Hvis du har S-Line understell nå vil den da bli ca 20 mm lavere enn nå. Senkeskåler er også en mulighet. Da senkes den vel ca 20 mm kun foran. Da synes jeg det ser ut som bilen "stuper" litt for mye. Men det er jo heldigvis delte meninger om hva som er fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Takk for svar, bilen er ikkje S-line. Så får leite etter Eibach fjærene :) Siter *Audi A4 - B7 2005 *Opel Vectra - A 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg