Gremlin Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hei, Planlegger å kjøpe 2stk 10" som skal drives av en Soundmagus 1x1500w. Valget står nå mellom 2stk RE10 eller 2stk SR10. (Evt noe annet som ender på maks 2000kr...) Hvor stor lukket kasse trenger SR kontra RE? Noen som har noen råd, erfaringer eller tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 nå er det ikke MOREL som har produsert de subbene da, men RE :p kjører RE8 i bilen nå, veldig midlertidig, me må si jeg er veldig imponert over den billigste serien til RE.. trøkker godt gjør den også.. SR er jo forsåvidt litt bedre subber, men begge delene er veldig gode :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 jeg blei nå i alle fall anbefalt å kjøpe SR istedenfor RE. får se til uka om jeg er fornøyd:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 SR er jo et hakk høyere på modell-stigen da.. så bør jo være bedre ;) du blir sikkert fornøyd :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Koster jo det dobbelte da.. Er det verdt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 spørs helt hva du skal bruke anlegget til :) jeg kjører som sagt to RE8 nå.. til 398,- pr stk, og de dundrer fint :) til vanlig har jeg 2 SX10.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg