Gå til innhold

Golf cab 1993mod

Ranger emnet

VWfan

Anbefalte innlegg

Hei,noen som vet om hvor man enkelt og billig kan få tak i ny kalesje til golf cab?

Jeg var og kjøpte meg en så å si strøken golf cab,men kalesjen var dårlig.Bilen har ingen rust noen sted,en liten flekk på størrelse med en tiøring i en steinsprut

Bilen er en Gti utgave og er ganske sprek,sviver aldeles nydelig.

Er også på jakt etter servotannstang,trodde golf 2 passet men det gjorde den ikke. Noen som har råd?

2006 Passat 2,0 TDi Highline Konebil

2006 Passat 2,0 TDI R-Line

1999 Transporter 2,5 Tdi Syncro

1956 Opel Kapitan,1967 Opel Rekord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,noen som vet om hvor man enkelt og billig kan få tak i ny kalesje til golf cab?

Jeg var og kjøpte meg en så å si strøken golf cab,men kalesjen var dårlig.Bilen har ingen rust noen sted,en liten flekk på størrelse med en tiøring i en steinsprut

Bilen er en Gti utgave og er ganske sprek,sviver aldeles nydelig.

Er også på jakt etter servotannstang,trodde golf 2 passet men det gjorde den ikke. Noen som har råd?

Tannstang må du ha fra scirocco eller golf cab og den er utgått fra VAG så da er det bruktmarkedet eller overhaling av den eksisterende fra ZF som er alternativene

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
jeg kan anbefale top'n'trim i sverige til bytte av tak /suflett

Det kan jeg også anbefalle. Var der for 1,5 år siden å bytta på en Golf 3'er. Superbra og billig, men litt lang kjøring, tok det som en ferietur :)

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med top'n'trim. siden jeg bor i trondheim så anbefalte de meg ei sjappe i østersund. så får det til samme pris der. blir mest sannsynlig en tur dit neste måned:

noen som vet hva den wire'n koster? er det en eller tre? har hørt litt forskjellig..

den er røket over passasjerdøra hvertfall.. på den "vanlig plassen"..

98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider