eMTea Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Er ikke det bare en "vippe" inni tanken da? er nok ikke noe annet å gjøre enn å bytte tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Veeel... For de som ennå har interesse av tråden jeg startet og alle dere andre som "lurer" på hvordan dette gikk til slutt :rolleyes: I går kveld (i pissregn og ca 5 varmegrader) skifta jeg ekspansjonstanken fordi føleren ligger nedi der. Men dette var da nytteløst fordi det j*** lyset forstatte å blinke etterpå.. Så jeg gikk fortvilt å forbannet ned til lokale VAG sjappa her i byen og viste min store fustrasjon med å peke villt og ukontrollert rundt i motorrommet mens jeg sa noen salige ord om bilen.. Mekanikern lo litt før han sa; hvis du hadde kommet hit før du hadde skiftet tank, kunne jeg fortalt deg at feilen ligger i selve instrumentpanelet. Dette er en typisk feil for disse modellene! Såe, nå blir det vel loddeprosjekt på meg i sommer..... Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supreme Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 hehe, kjekt og vite for oss andre, hvis noe liknende skulle skje. takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg